Elikkäs roa- kuurilla tässä on oltu nyt reilu 3 viikkoa. Ihan hyvin näyttää tehonneen, uusia finnejä ei enää tule lähellekään samaan malliin, tosin arpia on jäänyt eikä ne lähde yhtä nopeasti pois kuin ennen roa- kuuria.
Iho on myös alkanut kuivumaan rajusti, (ennen roaa oli vielä helposti rasvoittuva iho joten sikäli hyvä ettei rasvoitu, paremman näköinen) joten olisikohan kenelläkään vinkata rasvatonta kosteusvoidetta joka kosteuttaisi mahdollisimman hyvin mutta tosiaan rasvaa ei saisi sisältää kun se varsinkin meikäläisellä tukkii helposti ihohuokoset. Olen käyttänyt erisanin kosteuttavaa kasvovoidetta mutta se ei ole oikein tarpeeksi jytyä, iho kuivuu helposti kyseisen voiteen käytön jälkeen.
Toisekseen, olisi mukava kuulla kokemuksia muilta roan käyttäjiltä, mitä kasvojen pesuaineita olette käyttäneet ja mitkä olette parhaaksi kokeneet?
Pitäisi olla ihoa ärsyttämätön ja tietenkin ettei ole näitä kaikkia myrkkyjä (alkoholi, parabeenit yms.)
Jakakaa vaan rohkeasti kokemuksianne ja kiitokset jo valmiiksi jos joku viitsii olla avuksi! = )
Roaccutan, mistä paras kosteusvoide ja pesuaine?
4
2772
Vastaukset
- aloituspostaaja
Niin ja sellainen kysymys vielä, että millä te roaccutan- kuurilla olleet olette kuurin aikana hoitaneet aknearpia? Kuuri ohentaa ihoa joten mitään kuorintoja ei tietenkään kannata tehdä. Itse oon käyttänyt ennen kuuria ja kuurin aikana bepanthenin emulsiovoidetta ja Zinkosal- sinkkipastaa, mutta varsinkin nyt kuurin aikana noi tehoo tosi heikosti, joten oliskos parempia keinoja, esim. BM gel 28, etanaseerumivoide tms? Kokemuksia?
- kookosöljy
Hei suosittelin käyttämään ihon pesuun pelkästään vettä. Tarvittaessa voit kuitenkin ostaa apteekista tuollaisen sebamed pesupalan. Se ei kuivata kauheasti ihoa ja sillä saa tarvittaessa lian pois.
Akne arpiin suosittelen emuöljyä, etenkin jos on roaccutan kuuri päällä. Jos roaccutan kuuri ei olisi päällä voisin suositella myös muuta. Tässä on halvin emuöljy jonka olen löytänyt: http://iherb.com/p/6130?rcode=uho277
Kookosöljystäkin saattaa olla monille apua, kuten minulle. Tuntui siltä, että finnien tulo pysähtyi kun otin teelusikkallisen kookosöljyä noin 4 kertaa päivässä ruokailun yhteydessä. Auttaa myös punoitukseen, arpiin ja finneihin kun käyttää ulkoisesti. Etenkin arpiin olen saanut apua ulkoisella käytöllä http://iherb.com/p/2505?rcode=uho277 (9 euroa 456g, halpaa kuin saippuaa)
Ja jos tilaa tuolta kaupasta ensimmäisen kerran niin voi käyttää alennuskoodia UHO277 niin saat 5 dollaria alle 40 dollarin alennuksista ja jos tilaus ylittää 40 dollaria saat 10 dollaria alennusta. Kannattaa tähdätä tilaus noin 41 dollariin niin ei tule tullimaksujakaan.
Nuo on nyt sellaisia mitä suosittelisin ehdottamasti hankkimaan. Kookosöljyä suosittelisin ottamaan myös sisäisesti. Jojobaöljyäkin voi tuolta tilata, mutta itse olen kokenut suurempaa apua kookosöljystä. - Face 42
Yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella ja KAIKEN kokeilleena
suosittelen: Peruspuhdistukseen Fresco lactobase puhdistusnestettä(trekos oy)löytyy useimmista luontaistuotekaupoista ,aika kallis n. 13€ mutta riittää
3kk ajaksi ja toimii taatusti itse ostan aina 3-4 pulloa koska pelkään että valmistus lopetaan ja sitten on aloitettava kallis ja turhauttava etsiminen
korvaavaa tuotetta, kuivumiseen ja yöhoitoon voi kokeilla mun tuossa toisessa threadisssa suosittelemaa Emu-oilia,toimii ainakin mulla uskomattoman hyvin.
Siis nämä TOIMINEET minun ihooni, mutta ei piharatamo-suola-oliiviöljy-ruokavalio-sun muut tuhannet höpö-höpö jutut täällä.- face 42
Löytyy siis esim täältä : hintaan 11.30€ http://www.apteekkikulma.fi/FRESCO-LACTOBASE-PESUNESTE-500-ML
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822902Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2952543Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1831434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621142Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28991Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.235943- 117930
- 70928
- 76900
- 72894