Aikeissa olisi ostaa vähän nuorempi ja vähemmän ajettu auto persiin alle ja 1 auto merkki mikä kiinnostaa kovasti on toyota corolla 2007 ja siitä uudemmalla korilla oleva. Kiikarissa olisi nytten corolla 2007 linnea sol 1.6 dual vvti kone ja ajettukin 110tkm. Saako tälläseen pirssiin miten hyvin itse vaihettuu oman soittimen kun entisestä joutas hyvä pioneerin mp3 soittaan levyi jos suinkin mahollista jotenkin saaha se corollaan kiinni.
Toiseksi kaipaisin kokemuksia kyseisestä autosta että onko miten palvelluna ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota vaihto autoo kun on ostamassa kyseisen mallin corollaa?
Corolla 2007 ja soittimen vaihto ja kokemuksia?
5
494
Vastaukset
- -07 Corolla 1.6 Sol
Adapterilla onnistuu.
Olen juuri aikeissa laittaa myyntiin (-07 sedan 1.6 Dual VVT-i) Corollan 110tkm ajettu. Väri metalliharmaa ja lisukkeena vakionopeudensäädin. Kesärenkaat Toyotan aluilla.Täydellä huoltokirjalla.
Mitä tarjoat? - nmnm1
Joo joudut ostaa piuhan ja asennuskehyksen, soittimen vaihto tosi helppo ainakin edellisissä malleissa, tuossahan ajotietokone on mittaristossa eli ei häviä pois niinkun vanhemmissa. Toki alkuperäinen soitinkin toistaa mp3/wma,
- Nih!!
Unohda noi englannin toitsut vaan suosiolla. Kyllä vvt koneet on ollut täyttä sontaa, ja ongelmaisia tekeleitä.
- Gorilla,
Tuossa postauksessa ei olut yhtään faktaa oikein.
-07 Sedan Corolla tuli Japanista. Tämän tunnistuu runkonumeron "JT" alusta. Sieltä valmistus siirtyi Afrikkaan.
-07--> Corollaa ei tehty Englannissa, vaan Auris tulee sieltä.
Vvt koneet ovat hyvin kestäviä. Mihin tuon väitteesi ongelmista perustat?
- corollisti
Tuossa toyotan omassa soittimessa toimii mp3 levyt, että jos sen takia meinaat vaihtaa soittimen, niin en suosittele.
Itse asensin peruutuskameran ja jouduin silloin ottamaan näytöllisen soittimen irti. Ei ollut mikään vaikea temppu, aika yksinkertainen tapaus.
I
tsellä on lineasolplus vvti-dualin koneella ja eipä mitään vikaa ole ollut.
Ainoastaan se harmittaa, että olisi saanut olla automaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305