heips! Kertokaa asiallisii vinkkejä, mielestänne hyviä yökerhoja Turun keskustasta, joissa kävis vähän vanhempaakin porukkaa, baareja jotka sopii siis -25 vuotiaille, ettei ihan k18 lasinsärkemismeininkiä olis.. Tanssilattia pakollinen ja hyvä musiikki (esim. suomihitit, listahitit, eikä livemusakaan pahitteeksi ole). Kertokaa ainaki paikan musiikkityylistä, millaista juhlijaporukkaa käy ja yleinen tunnelma. Kiitos :)
TURKU K20-K24 BAARIT
Turkkuseen!!! :)
1
1657
Vastaukset
- hohhoi1
Tiiätkös oon miettiny ihan samaa ja olis kiva kuulla Turkulaisten mielipiteitä, mutta kun ne tuppaa oleen sen verran sisäsiittosta porukkaa et ne ei kauheesti lämpene ulkopaikkakuntalaisten kysymyksille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774