Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, ja jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis. Mutta kertokaahan vl:t, kuinka paljon ulkonäkö teille merkitsee? Oma ulkonäkö, ystävien ulkonäkö, kumppanin ulkonäkö? Esim. menisittekö naimisiin ruman kumppanin kanssa, jos tämä muuten olisi "täydellinen"?
ulkonäkö
5
729
Vastaukset
- Rumilus
Ulkonäöllä on tietysti merkitystä. Kyllähän sitä itseään laittaa ihmisen näköiseksi aina kun jonnekin menee. Tosin itse en enää pynttää niin paljon kuin nuorempana. En tarkoita meikkaamista vaan sellaista tuntien pituista hiusten laittoa jne.
Ruma kumppani...hmmm...Mitäpä minä naimattomana tuohon sanoisin. Itse en kelpaa kellekään kun rumilus olen joten jätän tuon kohdan vastausta vaille.
Ystävät. Ei ole merkitystä miltä ystävä näyttää. Minulle siis ainakaan. - Pena-Ali
Oma ulkonäköon tietysti tärkeä ja siihen kiinnittää huomiota mm. seuroihin mennessä. Murrosiässä ja vähän sen jälkeenkin minulla oli todellinen neuroosi, että hiusten tulee olla hyvin aina kun on "ihmisten ilmoilla". En pukeudu "itseäni varten" vaan naisten takia. Miehiä ei yleensä haittaa epäsiistit vaatteet.
Ystävien ulkonäöllä ei ole paljoakaan merkitystä, kunhan on sen verran siisti ettei tarvitse seuraansa hävetä. Kumppanin ulkonäöstä on vaikea sanoa, mutta ainakin minä ihastun useammin kauniisiin ihmisiin. Naimisiin mennään yleensä rakastuneina ja silloinhan on tunnetusti "sokea". - totta
Eihän kukaan ruman kanssa naimisiin mene, mutta se johtuu siitä, että kun ihminen rakastuu, hän alkaa näkemään rakkaassaan ne kaikki kauniit piirteet. Jokaisessa ihmisessä on kauniitakin piirteitä.
- Rumilus
...joidenkin rumienkin menneen naimisiin. Eli laittakaapa se lärvinne rullalle,raadolliset limaniskat.
- Hävetkää
Kaikki piittaa ulkonäöstänsä oli lesta tai tai. Ei sillä oo välttämättä mitään tekemistä uskon kanssa, tosin me ei vain meikata. HArmikseni voin sanoa että useat vl-naiset pynttäävät maskia naamaan ja tulevat seuroihin.. Ja luuleavat ettei kukaan huomaa. HOhhoijaa.. Teille nauretaan, valitettavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924