Päivää palstalle

Mättömimmi

Mun nimeni on Mättömimmi ja mä oon siittä tunnettu, että mä mättään paljon sisääni, niin sapuskaa kuin henkenravintoa.

Kannattaakos teitin kanssa alkaa seurustellee sitten, kun tästä tykätään senttäs muualla, että en olis ihan ko tottunu muihin kuin huumor immeisiin.

Onks tääll minkäs nimisii muita?

34

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leksipeli

No en mäkää nimeä oo ottanu vielä, kattellut oon puskanraosta vaan, ja jottain höpöttäny. Mut yks mun kaveri kerran sano et mä oisin sellainen leksipeli, niin pietään se sitten, kert mä tykkään peleistä.

• just niin

Vai leksipeli!

Oletko koskaan kuullut sanaa flexsibel, joka suomeksi on joustava.

Oudot ovat suomennoksesi, tosi oudot!

• -------------
        just niin kirjoitti:

Vai leksipeli!

Oletko koskaan kuullut sanaa flexsibel, joka suomeksi on joustava.

Oudot ovat suomennoksesi, tosi oudot!

Osoittavat vekkulimieltä ja huumorintajua.

• Otteko tekin sieältä mistä määki , nääs mää lährin sieältä kyllä jo aikaa sitte , mutta miäli tekiee takasi , nääs ky mun etusivuki on mansesta , se tuli siihe ku Lapsenlapse miäs laiito viirusohjelma reiraan ,taas uskaltaa avata pankinki ettei mee viirukset .
      Terve tuloa vaan ,jos olette uusia , pian tänne tutustuu meihin entisiin ,jos olette uusvanhoja
      ,Mutta kukas sitä aina tietää ja onko sillä niin väliäkään .

• Kaveri

Taas pitää tulla apuun sulle, en noin tökeröä ole sanonut vaan flexsibeli, mutta ole vaan leksipeli, kyllä se sinulle sopiikin!

• mättömimmi

Kiitoksii vaan,jaa että ullamirjami,Soon nätti nimi,mä muistan mun äitein se laulo aikanaa kauniist,jotta "missä on Mirjamin kukka"
      Ny se ei muuta laula kui niit,mitäs ny enkelit siel laulavaten.

Kyll mä sitte taitan tykätä tästä,ja tosta Leksipelist,kivaltahan se vaikuttaa. Jaa,että manseesta oot sitten ullamirjami lähtennä,,,mihis sä sitten menit?

Mun pitää ny opetella leveesti skriivaamaa ko tää näyttää ahtaalt joteskii, tää mun.

• Mitätömimmille --- Mää oon nu ulkomailla .
        Kattos vaan mun rohviilistani , siä on kaikki mun tiarot , eikä oo niitä luuranlojakaan kaapissa .,ikävä kyllä ,ei oo eres sararakastakaan . Kaikki on julkista .

• mättömimmi
        ullamirjami kirjoitti:

Mitätömimmille --- Mää oon nu ulkomailla .
        Kattos vaan mun rohviilistani , siä on kaikki mun tiarot , eikä oo niitä luuranlojakaan kaapissa .,ikävä kyllä ,ei oo eres sararakastakaan . Kaikki on julkista .

Juu kyll mä ymmärrän sun ko sä ny sit mitätöittes munt, mutt kattos ku mä oon mättömimmi ja tieräksää mitä mä herkuttelin äskön?
        No ku olin syänyt ne silakat jo, joist pit tekemän rullia, net olki nii piänii, niin mä keitin ne vaan sellasenas hyväs tilli ja etikas, ja mä söin lusikalla ne poies.

No, nyten sit ku tul kauhia nälkä, niin mä avasin sellasen simpukkapurkin, ja sit mä oikein herkuttelin ja kaston niit ain yhen kerralla semottii paksuun majoneessiin, miss oli sitä oikken tulista tsiliä. Vettä meni kans paljon.

Juu; mättömimmilt terveisii taas.

Pst. Emmä ymmärrä siit rohviilistas, ku en oo nähny onks sull sit iso vai pien nenä vai?

• Höytyväinen A

Se on tytöt ja pojat nyt sillälailla, että finanssimaailmassa on suuria tekeillään. Uudet tuulet puhaltavat mantereen yli ja rahavarat pitää nyt sijoittaa *pilvitalletukseen*! Vihjeen sain lennolla Köpenhamina-Bryssel, muutamien Hyvä Veli tovereiden antamana, mutta vain ylimääräiset euronne, eläkevarat pitää jättää entiselleen, siis ei pankkia vaihtamalla!

Myöhemmin otan yhteyttä, saatuani selvennyksen mihin suuntaan vuoden verran on vakaammat pilvet.

Pankinjohtaja Höytyväinen

• ihmetellä saa

Kiitos vihjeestä --muttakun mää kerkisin jo pistään alulle isommanlaisen sijoituksen ---ne mun kolmannet hampaat .
        Siihen ei pikkuraha riitäkkään . Mutta Otetaanpa yhteyttä -- kyllä niissä pikkusijotuksissakin on järkee oltava --ja en oo aikonu pankkiakaan vaihtaa-
        Ne Suamesta tulee mulle aina halutessa tänne ulkomaille .
        Ja ruakarahan saan täältä - Koitas ny sitten ottaa siittä selvää. Kun en aina ittekkään saa - Menee panopualelle paremmin nää sijotukset . Ottoo kun on niin paljo :=)
        vai oliko se toisinpäin.

• leksipeli

Mä tulin kattomaan onks täällä mitään vastakaikua tullu, mutta on vähän hiljast mun sarallan. Mull jäi yks peli vielä tuolla pelaamati, niin mä vaa ilosest teit morjestin.

• Liinuska

Tolle mättömimmille!

Mun pitää sulle kertoa, kun olet hyvä matami syömään. Kun meijän talossa 4 kerroksessa asuu yksi venakko, kaunis kun mikä se onkinl
        Kas se tykkää kanssa kokata ja joskus kutsuu mut syömään ja seurustelemaan.. Nyt se antoi mulle yhen reseptinsä ja mä oon nauranut sitä kekseliäisyyttä, mutta mahottoman hyviä sen Kotlett Potstärskit on:

Siskonmakkarat tyhjennetään kokonaan suolesta astiaan.
        Lisätään 1 munankeltuainen ja 2 tl kaprismarjoja ja 2 keitettyä punajuurta pikkukuutioiksi. Kaikki sekoitetaan ja leivinpaperille aimoannos korppujauhoja. Muotoillan pihvit ja korppujauhotetaan yltympäri. (Se on kiva kun se niitä laittaessa laulaa venäläisiä lauluja ja kertoo kotipuolestaan)

Paistetaan juuri ja juuri läpikypsiksi, ja syödään heti kuumina ja rapeina salaatin kanssa.

Sellanen venakko meillä täällä päin kokkaa!
        Mulle se ei laita sitä valkosipulia niihin, tykkään kyllä, mutta alkaa jälkeenpäin närästämään.

• sill'viisii

Heipat!

Luonnostani mättöäjä olen minäkin. Ennen joulua jätin mätön, suuhuni pantavan siis, vähemmälle. Kiloja karisi ihan kivasti. Joulun tultua mättömäisyyteni pääsi taas valloilleen. Puntariin en ole kehdannut.
      Noops, otan itseäni niskasta, ja jätän mätön taas vähemmälle, kyllä se siitä lutviutuu.
      Toisaalta, sanotaanhan, että saavutettuja linjoja ei pidä luovuttaa.

Henkistä mättöä mätän mättämisen koko halukkuudesta, niin kauan kuin jaksan.

• remimi

epäsosiaalisena enb ole edes vapaamuurareihin liittynny. En tykkää lepertelystä enkä outoin kejuhin kirjoittele, tämä oli poikkeus. Jos kirjoitan nimellä mainitusta kirjoitan kunnioittavasti, vaikkakin vapauttani käytän oikedesta kirjoittaa muuta kuin totuudellisesti, kuten omata päästä.

• Eihän rappareihin läheskään meikänoloiset resupekat pääse. Kun euro oli meillä vielä nuori meitin piirikunnassa järjestettiin sitten kylähullukilpailu.
        Parastani toki panin, mutta neljäs sija ja palkintona styroxlevy ei paljoo kyllä ilahuttanu. Kaikissa kisoissa on niin kova taso että ihan mielen plösöksi vetää.

• Mättömimmi

Ai jai kuule liinuska, mäkii oon löytäny kirppikseltä yhen veäläisen keittökirjan,,,mahottoman hianon! Kuvatkii on niin uppeita, että ves kielellä sitäin kattelen, vaan venättä se on,,,senverran se myyjä kertos et siin lukee: Ruhtinatar Oblinskyn keittiöstä.
      Ja kuule,,,,ku mä kattelen niitä nummeroita mitkä näkkyy kaakun kohalla, niin munii ja kermaa mä arvelen ja vihreit pähkinöit muotoltaan siin on hoppee vatilla.

Ain ko mun tekke miel jottai hyvää, mä ensiks katton kuvvii, ja sitt mä paistan kauraryynei ja sokerii voissa. Usokkos kun ne maistuu, ko kattelee sitä pashan kuvvaakii !

Kiitoksi vaan resehtistä kyll mä kokkeilen niit paistaa!
      Mä voin sit vaik mun kaverille sannoo, et mä oon oppinut vähäsen tulkittee tät Oplinskii !

Kovast mä oon reenannu tota venättä, mut pittää tehä viel enemp tota henkist mättöö!

• ei vielä 70

Mä oon taas askeetti, mua inhottaa ruualla mässäily. Just tulin kuntosalilta missä juoksumatolla painelin tuhatta ja sataa. Allit sai kyytiä ja mun vatsakin on piukka ja littee.
      Reisilihakset erottuu jo nostaessa jälkaa ylös, ja on mulla hauisetkin kunnossa.
      Syön valikoitten kanaa, kalaa ja maitotuotteita. 2 kertaa viikkoon kuntosalilla ja uinti & saunominen, ja joka päivä lenkkeilyä a baut 5 km. Siinä pysyy kunnossa!

• kyl kai

määki kuulun tuohon erelliseen sarjaan. Inhon tunne kaikkee kauhian rasvast kohtaa, majoneesit sun muut .
      Kai mää oon ollu samas ruakapöyräs erelisen kans,kun kalaa kanaa ja kevyitä salaattei..kuntosalei ja lenkkei .On kevyt olo ,ei tartte kuurei koskaan.
      Henkist mättöö kyl rajattomast, sitä ei koskaan liikaa oo

• näin meillä

Kalaa ja kasviksia, ruisleipää ja rasvatonta maitoa. Herkuksi hedelmiä ja marjoja. Tanssia, uintia ja "kimppajumppaa" miehen kanssa, ei siinä tule ruoka mieleen.
      Silmänruokana pidän itsestäni huolen, on onneksi hyvät geenitkin ja rahaa ostaa tyylikästä ja parasta laatua.
      Hengenravinnon suurkuluttajia ollaan, oopperasta maalaustaiteeseen.

• sen Eetu

Mää taas olen ton kuntosali mutsin miäs. Soon nii kova likka, et emmää kestä sitä ilman pari bratwurstia ja Karjalaolutt iltaisin, mää ku tierän ku se tulee sielt lenkilttäs, nii se vetelee sallaattia suihkun jälkeen.
      Mitäs mää siittä, mut se alkaa kattelee mua sill silmällä, ja mun sattuu nivusiin jo valamiiksi. Ei mua muutoin, mutt ku sill on nuot luut siin just painamasa mua nivusten kohalla.
      En mää pahhaa muutoin tykkäs, vaan ne reiret on niin s******n vahvat, ku se ne kiatoo mun selekään, nii siinhän sitten tulloo taas mustelmii. Siit ei pääse mihinkää ennku temput on selevät.
      No ei se onneks liian ussein sentäs, mut pari kaljaa oon oppinu ottaan rauhottamaan. Kait se olis monell karehittava paikka, mut mää vähä pelekään sitä.

• ✿ ❀ ❁

KIva, että ketjun alkuun riitti huumorin kukkasia. Niitä lisää, niillä pääsee yli monien harmaiden hetkien.

• Mättömimmi

Mättömimmin keittiöst iltaa tällä kertaa.
      Mää oon sitronalla joutunna käsiäin liuttammaa mustikast, ton uunin puhistuksen jälkee. Voi itku ko mua harmittaa ko lavantai ilta meni kauhiaan putsamisseen.

No, ko tyttöin lupas paistella mustikkapiiraan huamiseks, sillaikaa ko olin pesutuvas, meitil ko tulee viarait huamenisa.
      Mää olin ihan ilahtunu siell pyykkituvasa laulelin kaik vanhat hyvät valssitkii, mutt sitte likka tulloo naama kalpiana ja sanno et kaikki kiahuu uunin pohjalla ja kärryy!

Kärryy se, ku palohälyytink soi etteises ja naapurein ovetkii aukes. Voi lantun sisuskalut mikä siivo mun kyökisäin ol., itkuu se vaa väänsi ku lattiaki ol mustikansininen ja hellasta valu lissää.

Jähtymää se uuni ensteks ol saatava ja klasit auki siin kärysä.
      Veihtellä sain sitte kasata pesuvattiin mustikkamönjää uuninpohjalt ja kraaputtaa ja pestä.

Siin ol pöyrällä auki se Ruhtinattaren kirija ja hianon näkönen piirakka fatilla. Siitä se likkain onneton ol niitä nummeroit yrittänyt seleventää, ja lisäs viel varmuuren vuoksi tuplasti sokurit ja voit.

Paa laps asialle, ja mää itte perässä !

Ett semmonen Mättömimmin lauantai! terveissi ny silti.

• Hauskoja viestejä

tässä ketjussa. päivän paras rentouyumisen hetki! Thanks!

• :D..

:D

• Mättömimmi

Ukkoin sitte lämmitti meitin saunan hyväks ja lohorutti, jotta siel sitt mustikkaaset kätein puhistuu.

Likka sitte katuvana anto viel sen Jouluna tätiltään saamansa Saunahunajan mulle. Olhaa se kiltti, mää sitt otin oikei valakosen lakanan saunain lautetta suojaamaan, ettei siel viel sotkeennu.
      Oi sitä naatintoo ku ukkoin mun voitel hunajalla nätisti, lähes joka paikkaan, ittellee vaan naamaa vähäsen ja suuhusa tais sekin männä:D

Sitte olkii jo nii tuliset löylyt, ett oli ponkastava alas äkkiä, ja mitäs ku olin koko painollain sen lakana päällä istunna, niin se persuksiin se ol tartunna ja kiskas ukkoinkin seuraavalle hyllylle!
      Mie siit stopist liukastuin pesuhuanee lattiaa pitkin mahallain ja sitt mie jo nauroin ku seinä tull vastaan.

MIE EN PÄÄSE YLÖS huusin, no mitä siitä nousetkaa sano ukkoin ja otti suihkun, ja siin mie nauroin ja kierin,.. pierinkin kerran, mutt ei se huomannu vissiin.

Nyten met istumma jo takkaa kahtellen, ja saunakaffetta juojen, ihokii on niin pehmonen nyten, vaan jo alakaa ramasemmaa minnuu, nii hyväks tuo ukkoin pesi miut tännään.

Hyvvee yötä kaikillen!

• utelias kysyy

Mihin katosit Mättömimmi?

• kukka-nen

Kyllä välillä saa mätötäkin, kenenkään ei tarvi olla liian preussilainen.
      Silloin, tällöin, muttei liikaa.

Hengen mättöämisellä ei ole rajoja.

Toivon, ja minun mukaan, sinulla kukkii huumorin kukka, se kaukein kukka maailmassa.

• Mättömimmin naapuri

Mättömimmi on nyt ihan kummallinen, pistäydyin kylään sen luo, mutta ei siitä nyt ole syöpöttelemäänkään enää, kun se laulali vaan: sun on mun sydämein,... ja katseli ikkunasta silmätparat kyynelissä horisonttiin. Jo minua melkein naurattikin mutta, kun
      mitään ei halunnut kertoa, vaikka yritin ,,,,,, ohjasi vaan mua päättävästi eteiseen päin, ja oli aika surullisen ja herkistyneen,,, nyt en ymmärrä mitään.

En minä kestänyt katsella sitä, ei se kuullut eikä nähnyt, kysyin eteisessä lähetänkö terveisiä sun palstalles, niin se vaan nosti kätensä ja painoi ne kasvoilleen. Voi voi sentään tätä elämää taas.
      Painoin oven hiljaa kiinni perässäni ,,,,,no aukas se sen, ja kuiskasi: älä kiltti välitä, nähdään taas.

Kotona ajattelin, onkohan se rassukka rakastunut onnettomasti,,,,,,ei,,, tunnen Mättömimmin aika hyvin, jos se katseli sen Suomi filmin ja eläytyi siihen niin väkevästi.

Kohtsillään se taas hyörii ja pyörii,,,,ohoh nythän jo tulee kaali & borskeiton muunnelman tuoksut sen avoimesta ikkunasta, mun parvekkeelleni, siitä josta se eilen niin hehkuttikin portaissa kun tavattiin.
      Loppu hyvin, ainakin se alkaa olla heh hee, taas nimensä mukainen.

• ihmetellä saa

Täälä joku kanssa on semmonen joka "ihan omasta päästä" --mää en oo uskaltanu tota mainitakkaan moneen vuateen -- ettei mee anteeksi puýynnönpualella .

• Onpas ihana aamu . Aamulenkki tehty . Ja pakkasta oli sopivasti ,vähän yli 10 astetta
      Järvi on jäässä ja ne lämpöset ilmat teki teki siittä hyvän luistella --- me jerrynkanssa ei mennä sinne , Jerryntassuille ei tee hyvää jäällä kulkeminen

Harmittaa kun en voi käyttää Keppiä kävellessä , se ei sovi kun on pidettävä koirannarusta kiinni
      Sain ne kepit joskus aikaa sitten syntymäpäivälahjaksi , täälä ei sillon vielä käytössä ollut näitä.
      Joskus kun niillä menin --nauroivat ja kyselivät , että missä mun sukset on .
      Nyt niitä on jopa miehilläkin , ihan vakikäytössä

Hyvää päivän jatkoa .

• illan show

Arkistossa majaillut 30:nen. Kiitos 70 palstalle.

• mättömimmi

Tuolt 30 kymppisist mulle lähetti terveiset ja kyseli miks en ennää kirjoittele kuulumissi niikus joskus.
      No, pittää kai kertua ett se mun mies ihast siihin venakkoon ja jätti mut. Oli mulla yks Aakusti lapsuuven kaveri, joka sitte lohrutti ja mä muutin sen kans Saloon.

Täällä mä keittelen sille rätinkejä mieluusti, mutt ei se iha oo sammaa sorttii kun se mun exsä. Sänkysä se on villi ku se on vast 60 hiljan täyttäny, ja viel mä sille pärjäilen.

Likkakin on poies kottoo, löys jonkun norjalase ja muutti Hammerfestii, ja sill on jo toine pikkanen tulossa.

En mä näin myähää jaks kirjotta enänpää, ilonen mä olin ko se kaveri 30:sist mut muisti.Voijaa me vaan hyvin, ehkä mä jottain saan aikaseks preivin tapast teillekii.

Olhan täällä joku leksipelikin mukava immeinen sillon?

• Kolavan kotka

Mä tunnen sen venakon, se on Murka (kissa:), kuuluisa venäjällä ja ukrainassa, odessassa. Bandiittien kuningatar, historiallinen henkilö, Marusja Klimova, 1.58. kohdalla:

https://www.youtube.com/watch?v=pNO1Htxmvzs

Murka ei kauaa kattele samaa äijää, tyhjentää sen, kuten pajatson ja palauttaa, joten pian sun exsä nurvaa takasin, putsattuna, omaisuudesta ja muutenkin.

Murka oleskelee nyt täälläpäin, on täällä, näin sen, olkaa ukot varuillanne, Murkaan rakastuu helposti.

• leksipelinä silloin

; D))) terveiset vaan. Eipä täällä paljon iloista hulluttelua enää olekaa, tasapaksua kerrontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8870
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6176
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      75
      923
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe