Olen 25-vuotias hieroja joka tarjoaa kokovartalo- ja tantrahierontaa kotikäyntejä.
Käykää kurkkaamassa kotisivujani http://annanhieronta.123kotisivu.fi
Ottakaa rohkeasti yhteyttä!!
Anna
kovaralo- ja tantrahierontaa kotikäyntinä
10
2999
Vastaukset
- annan.hieronta
HUOM nyt tammikuun ajan tantrahieronta -15%
Tervetuloa kokeilemaan :) - njndjd
Erotic hieronta vai?
- vanhapoika
Eikö sinulla ole mitään toimipaikkaa ts. vastaanottoa pääkaupunkialueella, kun ei tuo kotiinkutsu oikein käy.
- annan.hieronta
Tantra hieronta ei ole eroottista hierontaa vaan rentouttavaa hierontaa. Käy katsomassa kotisivuiltani niin saat paremman käsityksen!!
Teen pelkästään kotikäyntejä, mutta käy laittamssa kotisivujen kautta viestiä niin yritetään keksiä jokin ratkaisu!! - hemmotteluhierontaa
Ihanaa että joku tarjoaa hierontaa johon ei kuulu happy endiä. Olen huomannut että sellaisen tarjoajia on monia. Itse olen etsiskellyt paikkaa jossa keskityttäisiin juuri tähän rentouttavaan hierontaan, mutta niitä on todella vähän useinmiten siihen kuuluu happy end ja se minua ei kiinnosta!!
- jukkis20
http://annanhieronta.123kotisivu.fi
ei löydy sivua? - halu rentoutua.
Laita anna mailisi tai joku nettiosoite joka pelittää niin pääsen katelemaan mitä hierontaa sinulta saa, tantra kiinostaisi kyllä kovasti.
- marita18
Ei löydy Annan sivuja ?
- heheheheh
Feikki toi Annakin tai sit väärä os.
- ööhöö
Vedättää ts höynäyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632760
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152081En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1871875Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591719Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1221450En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981073- 9923
- 77909
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163851Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113849