Millä eroon perheen nurkkakuntaisuudesta

ja arvoista

Isä ja Äiti, huomaavat jos jollakin on kravatti vinossa, tai parta ajamatta,tai joku on kamalan näköinen.

Kuinka tälläisestä sadistisesta älykääpiöhelveistä pystyy irtautumaan henkisesti jos ei asuntoa ihan heti nassikalle irtoa.

Ei oikein pieruhuumori ja tyhmyys enää jaksa viehättää ja naurattaa. Olen 90% asiosta eri mieltä kuin biologinen isäni.

Millä pystyy pitämään itsensä selväjärkisenä kun vituttaa koko ajan pelkkä ajatus ja olemuskin
jostain Isän kertomasta lapsekkaasta ja typerästä vitsistä joka on ehkä todella huono.

Kuinka?

4

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin sukuani kritisoiva

Samaa olen itsekin monesti pohtinut. Kun ärsyttää niin kovin, ettei oikein tiedä itkeäkkö, nauraakko, huuttaakko vai lyödäkkö päätä seinään.

Ei kait sinun auta kuin kestää. Eristäydy henkisesti perheestäsi. Naura isäsi vitseille kohteliaasti, ole kiinnonnostuneen oloinen hänen jutuistaan, samalla kuitenkin harjoittele käytännössä vaikkapa jaloja zen-oppeja mielenrauhasta. Ole sisältä tyyni omana itsenäsi, rakenna kuori.

Voit myös olla ylpeä. Tiedät olevasi sivistyneempi kuin vanhempasi ja erityisesti isäsi. Olet jo nyt päässyt pidemmälle kuin he. Missä pilvissä oletkaan heidän ikäisenä?

• öpsö

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, paitsi että miksi tarvitsisi nauraa typerille vitseille ja olla vielä muka kiinnostunut niistä?

Näinhän sitä vaan rohkaisee esim. isää kertomaan vitsejä ja antaa hänen ymmärtää, että on hänen kanssaan samaa mieltä.

• ~*Star*~

Jos isäs kertoo jonkun säälitävän vitsin, ni sao jotain et "Kävitkö sä lasten tarhassa vai mistä oot oppinu noi surket vitsis" tai "MKerro sitte ku pitää nauraa" tai tuhahda. Sun suu ei saa värähtääkkään. Et saa hymyillä. Sun pitää näyttää tosi tympääntyneeltä. Toimii.

• jeespox

Oletko miettinyt muuttaa Ystäville asumaan ?
      Itselläni kävi niin hyvin, että seurustelin itseäni viis vuotta vanhemman ihmisen kanssa ja pääsin muuttamaan tämän luokse.

..tai no.. "pääsin muuttamaan" lue:
      Lähdin ilmoittamatta, enkä palannut takaisin..

Mutta käy hankalaksi jos olet reippaasti ala-ikäinen ja vanhemmat kovia soittelemaan poliiseja perään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1673
    3. 66
      1223
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1067
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      56
      1024
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      976
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      807
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      114
      748
    Aihe