Anytime vai Maybelline?

Petu

Okei, käsi ylös kaikki, jotka ihmettelevät, miksi jotkut Rumikon mies-puoliset hahmot käyttävät luomiväriä? (kyllä, puhun InuYashasta)
Sesshoumaru, Naraku, Ranma...siis tyttö-muodossaan. Käykö se aina nurkan takana ehostautumassa saadessaan vettä niskaansa?
Ja mistä IHMEESTÄ sä saat kestoluomiväriä feodaali-aikaisessa Japanissa??!!

Ihan vaan uteliaisuudestani. Nyt teorioita ihmiset. Luovuutta peliin. ;)

Tää ei ole mikään anti-Rumiko-juttu. Olen kova fani, mutta mutta.....Ne luomivärit....
Ja, kyllä, kello on yli kaksi yöllä.

6

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beauty

      nyt siis meni itse pointti tekstissä vähän eksyksiin periaattees..kun vähän kännissä ollaan siis liikenteessä,mutta jos kyse on meikistä ja siis vaikka jostain luomiväristä..ja jos asia on oikeasti tärkeä,niin voin sanoa että maybelline on hyvä..niillä on hyvät luomivärit,huulikiillot sekä ripsivärit..eikä ne vain ole homot jotka meikkaavat tyttöjen lisäksi..toi on ahdasmielisten suomalaismiesten ajattelutapa..

    • ...

      Ihmiset kyselevät tyhmiä...

    • Ida-chan

      Samaa itsekin olen ihmetellyt. Mutta ei siihen mitään kovin erikoista syytä ole. Kun esim. Ranma muuttuu tytöksi... mites tämän selittää... se vaan on niin. Tietenkin sillä Ranmalla (naispuolisella) on huulikiiltoa ja luomiväriä sun muuta, sehän saa näyttämään "söpömmältä". Hihii. *teinityttö-kikatusta* Tuossa teoriniani.

      • Petu

        Pointtini siis ei ollut, MITÄ luomiväriä ne käyttää, vaan MIKS?
        Okei, ja ihan vitsillähän mä ton heitin. Kello oli tosiaan paljon ja olin just kattonu InuYashaa...
        Mua vaan huvittaa, miten jotkut Sesshoumaru-fanit vetää ihan tosissaan herneen nenään, jos mä huomautan herran luomivärin käytöstä. Ei pidä olla niin tosikko. ^__^
        www.thefluffymag.net Tarjoaa ainakin yhden teorian MIKS... Tosi hauska sivu. ^__^


    • niidel

      Siksi, että yaoi-fanitytöt tykkäävät meikkaavista pojista! Ihan pelkkä PR-kikka, hyvä äijä(tär?).

      Ja väriähän saa... luonnosta. Onhan luolamaalauksiakin olemassa, ja ne ovat sentään vähän vanhempia. Kyllähän feodaaliajan Japanissa oli kaikenlaisia meikkejä summuita.

      Itseasiassa samurait kantoivat jotain meikkipussia aina mukanaan, myös taistelukentällä. Ei nimittäin ollut sopivaa mennä kuolemaan rumana :DD

    • Aho

      youkailla kenties jonkinlainen värjäytynyt iho? Tai tatuointi? Tai juuri meikkiä! Ne on kuitenkin muita ylempänä olevia youkaita joten ne laittautuu. Eiköhän niillä ole mahdollisuudet siihenkin. Eikä meikki lähde niin helposti välttämättä pois vedellä! Sen ajan varsinkaan jos ne oli jotain luonnontuotteita... KUITENKIN! Tässä oli jotain ehdotuksia, älä annan kauniiden yksityiskohtien häiritä! Nehän on kuitenkin nätimpiä meikin kanssa eikö? ^.~
      ja tyttö-ranma tietysti yrittää olla erinäköinen kuin poika-ranma jottei kukaan saisi sitä selville totuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe