Tuntuu että mikään ei tunnu missään. Olen tehnyt syntiä paljon synnin päälle ja elänyt pitkään välittämättä "säännöistä". Tuntuu että syntini ovat anteeksiantamattomat. Olen tehnyt välillä parannusta ja haluni on päästä taivaaseen edelleen, mutta parannuksen teon jälkeen olo on silti tyhjä (niinkuin en olisi syntejä anteeksi saanutkaan). Taas olen kuitenkin horjahtanut syntiin, mutta omatuntoni ei oikeen meinaa sanoa mitään ! Kysynkin mitä ihmettä teen kun omatuntoni on mikä on, mutta taivaaseen haluan. Voiko kylmälläkin omallatunnolla päästä perille ?
Apua, olenko paatunut ?
5
846
Vastaukset
- Uskovainen
Itselleni on tuttuja nuo ajatukset ja tunteet, joista kerroit. Sanotaan, että kylmänä tai palavana, mutta ei penseänä. Jos ei enää halua panna syntejä pois ollenkaan, niin sitten on jo paha tilanne...
- kjgc
sitä niin sanota että kylmäntuntoisenakin sa uskoa...
- poitsu
Me olemme kaikki syntisiä ja teemme syntiä joka päivä. Synnin luvallisuudessa eläminen kuitenkin kadottaa. Jos säilyy halu seurata jeesusta "opissa, elämässä ja kärsimisessä" sekä halu panna pois syntejä, on jumala luvannut myös siunata sen tien. Sanotaanhan raamatussa tähän tapaan: "Sitä minä teen, mitä minä en halua ja sitä minä en tee mitä sydämestäni haluaisin." Raamatussa kehoitetaan myös valvomaan uskossa, ettemme lankeaisi.
- allu
taas se provo kyselee ja te vastaatte turhiin
kyselyihin.
Provo ei saa seksiä kun sillä on niin suuri potaattinokka.
Siksi kyselee kaikenlaista. - normaali
Tervetuloa normaalien kirjoihin.Olet pääsemässä eroon huuhaa hommista,onnea ja menestystä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746