löytyykö kivaa seuraa vaeltamaan pallakselle tämäm syksyn aikana olen nainen 47 vuotta ja lähtöpaikka oulu
ekakertalainen
12
4946
Vastaukset
- vaeltelija
milloin mennään,minä meen eka syyskuuta alkaen
- Stimpe
Ottaisitko tällasen 38v-miehen mukaan, seurustelumielessä. Tykkään kypsemmistä naisista... et sillee. :)
- Stimpe
lisään tuohon vielä et en tarkoittanut mitään "seksiseuraa" hakea, vaan ihan vaellukseen ja tähän elämän mittaiseen vaellukseen haen ystävää. Tykkään keskustelemisesta, ja haen naisesta ystävää. Mutta myös rakkautta. :)
- vaeltajatar
Stimpe kirjoitti:
lisään tuohon vielä et en tarkoittanut mitään "seksiseuraa" hakea, vaan ihan vaellukseen ja tähän elämän mittaiseen vaellukseen haen ystävää. Tykkään keskustelemisesta, ja haen naisesta ystävää. Mutta myös rakkautta. :)
mistäs lähtisit vaeltamaan ja oletko ennen käynyt tallaan metsäpolkuja
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Tässä ois sulle vaellusseuraksi oululainen mies. Ois hyvä aluksi tavata jossakin ja suunnitella vaellusretki yhdessä. Kokemusta on vaeltamisesta.
- vaeltajatar
RistoR kirjoitti:
Tässä ois sulle vaellusseuraksi oululainen mies. Ois hyvä aluksi tavata jossakin ja suunnitella vaellusretki yhdessä. Kokemusta on vaeltamisesta.
tuleppa tuonne chattiin niin jutellaan tossa klo 22.30
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Mihinkäs chattiin minun olisi pitänyt tulla? kello 22.30 on kylläkin liian myöhäinen ajankohta.
- Stimpe
vaeltajatar kirjoitti:
laittasitko mulle sähköpostiosoittees, tai mentäskö johonki chättiin, niin kerron sit lisää, mulla oli nettiyhteys täs välillä poikki pari päivää..
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Kirjoitapa minulle antamaani sähköpostiosoitteeseen. Chattaillaan joskus tai tavataan kaupungilla.
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
[email protected] on siis osoitteeni.
- tent
46v.Mukava ja kokenut vaeltaja valmiina.kaikki varusteet on.
- einari
Veikkaanpa vaan, ettei tuo täti lähde pallakselle lainkaan, kunhan vaan kirjoitteli tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318