löytyykö kivaa seuraa vaeltamaan pallakselle tämäm syksyn aikana olen nainen 47 vuotta ja lähtöpaikka oulu
ekakertalainen
12
4975
Vastaukset
- vaeltelija
milloin mennään,minä meen eka syyskuuta alkaen
- Stimpe
Ottaisitko tällasen 38v-miehen mukaan, seurustelumielessä. Tykkään kypsemmistä naisista... et sillee. :)
- Stimpe
lisään tuohon vielä et en tarkoittanut mitään "seksiseuraa" hakea, vaan ihan vaellukseen ja tähän elämän mittaiseen vaellukseen haen ystävää. Tykkään keskustelemisesta, ja haen naisesta ystävää. Mutta myös rakkautta. :)
- vaeltajatar
Stimpe kirjoitti:
lisään tuohon vielä et en tarkoittanut mitään "seksiseuraa" hakea, vaan ihan vaellukseen ja tähän elämän mittaiseen vaellukseen haen ystävää. Tykkään keskustelemisesta, ja haen naisesta ystävää. Mutta myös rakkautta. :)
mistäs lähtisit vaeltamaan ja oletko ennen käynyt tallaan metsäpolkuja
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Tässä ois sulle vaellusseuraksi oululainen mies. Ois hyvä aluksi tavata jossakin ja suunnitella vaellusretki yhdessä. Kokemusta on vaeltamisesta.
- vaeltajatar
RistoR kirjoitti:
Tässä ois sulle vaellusseuraksi oululainen mies. Ois hyvä aluksi tavata jossakin ja suunnitella vaellusretki yhdessä. Kokemusta on vaeltamisesta.
tuleppa tuonne chattiin niin jutellaan tossa klo 22.30
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Mihinkäs chattiin minun olisi pitänyt tulla? kello 22.30 on kylläkin liian myöhäinen ajankohta.
- Stimpe
vaeltajatar kirjoitti:
laittasitko mulle sähköpostiosoittees, tai mentäskö johonki chättiin, niin kerron sit lisää, mulla oli nettiyhteys täs välillä poikki pari päivää..
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Kirjoitapa minulle antamaani sähköpostiosoitteeseen. Chattaillaan joskus tai tavataan kaupungilla.
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
[email protected] on siis osoitteeni.
- tent
46v.Mukava ja kokenut vaeltaja valmiina.kaikki varusteet on.
- einari
Veikkaanpa vaan, ettei tuo täti lähde pallakselle lainkaan, kunhan vaan kirjoitteli tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1502911SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän591882Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava991850Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031799Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201650Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291359Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291342Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181233Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052