Itse pidän nyt talvella/alkukeväästä seisonnassa olevaa kesäkärryä ainoastaan suojapressun alla pihalla. Mitäs sanotte, onko pitemmällä ajalla täysin paska homma vai riittääkö hyvin, jos ei ole niin erikoinen peli tai joka talvi sama homma?
Pakkasillahan ei ole suurta kosteusongelmaa, mutta kevätauringon voittaessa tilanne muuttuu. Ohuehko pressu antaa kyllä hyvän suojan kaikelta paskalta, auringon porotukselta, lumelta jne., mutta ei kylmältä tai esim. altapäin huokuvalta kosteudelta. Toisaalta ulkona ei ole ilmanvaihto-ongelmaa, jos jotakin hyvää hakee. Eikä kovilla keleillä tartte ilman lämmitystä käynnistää tai murehtia, kun on nesteet kunnossa. Eikä tule sitätään, että ajellaan jäistä autoa välillä talliin sulamaan ja välillä taas ulos.
Talvisäilytys
2
88
Vastaukset
- jzzjz
Pressu on ok mutta vaarana että kun tuuli sitä heiluttaa maalipintaa vasten, siitä jää hankausjälkiä. Itse pesisin ja vähäisin auton hyvin, ja antaisin olla ilman pressua. Enemmän maalipinta ja alusta kuluu jos autolla ajettaisiin koko talvi.
- tallipula
pilasin itse maalipinnan kun tuulisella paikalla halpa peite hinkkasi kulmia katonreunaan asti..lisäksi ikkunat pitää raottaa hieman et ilma vaihtuu sisällä!home iskee muuten vaikkei näykään,rasvaa jää vöihin,rattiin,kankaisiin,ovikahvoihin mihin kosketaan käsin,mutta myös hiiret ja rotat pitää muistaa,tekevät suojiin retkiä,ulosteita jää muistoksi,vaikkei uskoisi,siis kylmältä ilmalta auto tarjoaa mainion tuulisuojan ja haistavat kaiken syömiskelpoisen buranasta suklaamuruihin oli folioo tai muovia päällä.Eli mikään reikä ei ole este,takakonttiin tod.näk. pääsy helpoin..olen löytänyt 3kk sisällä seis.jätetystä jo papanoita.
Eli myrkkyä purnukoihin ja ulos auton alle.Sitä sai ainakin ennen ilmaiseks elintarvikelaboratoriosta.
Hyvä sijoitus ku ajattelee kaikenl. myyräkuumeita,mihin voit kuolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876