Löytyykö käyttökokemuksia autosta 1.6 tai 1.8 bensakoneella? Millainen
on meno, löytyykö tarpeeksi papua mukavaan normiajoon ja meneekö matalalla kulutuksella? Tilantarve ei ole suuri ja tuo auto vaikuttaa aika kätevältä paketilta.
Hinnatkin ovat tipahtaneet jo aika mukavasti uudempiin verrattuna.
Pikkuvolvo C30 2007-2008
2
68
Vastaukset
- suosittelen
Mukava ja tukeva ajettava. Kulkupuolesta paha sanoa, koska toiselle riittää 60hv ja toiselle ei riitä 200hv.
Kannattasi varmaankin käydä kokeilemassa. - Turtana918
Yllättävän tilava pieneksi autoksi ja takapenkit kääntämällä saa mukavasti isommatkin tavaratkin mahtumaan.
Itsellä C30:ssä ollut vaan aika paljon vikoja, kun vertaa edelliseen s40:een. Mm. Ilmastoinnin kenno hajonnut (kuulemma huonossa paikkaa ja herkkä hajoamaan) muuta pikku vikaa.
Jos tällaista lähdet ostamaan, kehoitan tarkastamaan huolella penkkien kunnon. Meinaan tuo penkkien sivuosien erikoismateriaali saattaa huonon laadun vuoksi repeillä herkäsi, uusimmissa autoissa tuo lienee vaihdettu kestävämpään.
Ajettavuudeltaan vakaa ja ainakin oma 1.6 yllättänyt ohituskiihtyvyydellään. Mukava myös matka-ajossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959