Myös Dubaihin

maapallo

Olisin kysellyt, että millainen on Al Barshan alue? Onko kaukana kaikesta vai lähellä kaikkea? Olen yrittänyt kartasta katsella....

7

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastakäynyt...

Al Barsha on metrolinjan lounaispäässä jossa sijaitsee; palmusaari, Burj Al Arab, Dubai Marina, Emirates Mall, jossa on mm. laskettelurinne. rannatkin ovat koht. lähellä, vaikka Dubaissa mikään ei ole lähellä. kaupunki on n. 30km pitkä.
      Toinen hyvä paikka majoittua on Bur Dubai, eli kaupungin keskusta.

Riippuu siitä mitä hakee...
      Taksilla pääsee joka paikkaan halvalla.

• itse en menisi sinne

Al Barshassa ei ole mitään, jonkin matkan päässä Mall of emirates ostoskeskus. Riippuu missä kohtaa hotelli niin voi päästä sinne kävellenkin, muuten voi olla hankalasti mentävissä.
      Muualle Al Barshasta pääsee vain metrolla, mutta met rolla ei pääse rannallekaan, jos rannalle/palmusaarella/Burj Al Arabille haluaa on aina käytettävä taxia.

• Mina S., Indonesian

Even if I worked without a salary, it did not guarantee that I would not
      be beaten. That is why I escaped. All the doors were locked so there
      was no way out, the windows had iron bars, but there was a hole for
      ventilation in the bathroom from which I escaped. Before I escaped, I
      prayed and asked Allah for help although my body was very dirty since
      she did not allow me to take a bath for a month. I prayed.
      —Mina S., Indonesian domestic worker, Riyadh, Saudi Arabia, March
      12, 2008

• ihana Dubai

Mikäköhän tyhjätasku täällä sotkee joka ketjuja ja availee turhia keskusteluja. No on näitä kateellisia joka lähtöön.

En suosittele Al Barshan aluetta, mieluummin Burj Dubai, Marina tai Dubai Down Town.

• 54645774

Onko ihmisoikeustilanteet ja ihmiskauppa turhia asioita keskustella? Vai pitääkö kipeät asiat piilottaa pimentoon? Onko lusikka sopassa mukana, kärsiikö bisnekset nyt?

• dfjghkjh

Moraali hukassa?

• Traderman
        54645774 kirjoitti:

Onko ihmisoikeustilanteet ja ihmiskauppa turhia asioita keskustella? Vai pitääkö kipeät asiat piilottaa pimentoon? Onko lusikka sopassa mukana, kärsiikö bisnekset nyt?

Ei toki, se bisnes kannattaa mainiosti, itse asiassa nämä tarinasi ovat hyvää mainosta!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72