Krista har fått skivkontrakt med EMI /universal.Henne kommer vi att få höra mera om.
Det går bra för Krista SIEGFRIDS(deltagare i sångtävlingenUMK.
lycka till
5
135
Vastaukset
- sjunger I Stockholm?
Litet väl mycket bling,bling men till finalen gick hon.
- grattis
Det var som någon sade:Du sjunger kanske inte bäst av alla deltagare,men showen var fantastisk.
- gratulis
grattis kirjoitti:
Det var som någon sade:Du sjunger kanske inte bäst av alla deltagare,men showen var fantastisk.
Och så vann hon hela tävlingen.
- snygg brud
gratulis kirjoitti:
Och så vann hon hela tävlingen.
Vad sexigt klädd Krista var på Emmagalan.Svart läder.WOW !
- det går bra
snygg brud kirjoitti:
Vad sexigt klädd Krista var på Emmagalan.Svart läder.WOW !
Läste någonstans att hon skall vara med i något tvprogram.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949