Neitsyen merkissä eniten vikoja?

utelias neitsyt

Heippa! Kriittisenä neitsyenä rivien välistäkin lukeneena olen havainnut että neitsyen merkissä syntyneiden luonteesta ja käytöksestä löytyy runsaasti vikoja. Tietääkö kukaan toista merkkiä, jonka hyvät haltijat ovat näin perusteellisesti hyljänneet?

11

2604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faun

mitäs vikoja olet rivien välistä runsain mitoin lukenut? muita merkkejä neitsyen lisäksi joista löytyy vikoja ainakin oinas rapu leijona jousimies skorpioni kauris ja kalat niin ja kyllä niitä löytyy härästä kaksosesta vaa'asta ja vesimiehestäkin..

• edelleen neitsyt

tuntuu kummalliselta kun puhutaan vioista
        aiotko etsiä viatonta ihmistä?toiselle ...vika...
        voi olla toiselle siunaus.kuullemma on ihanteellista jos molrmpien heikkousdet sietävät toistensa vahvuuksia...täydellisesti toisilleen sopii noin 2 ihmistä 1800.sta onnea priorisoinnillesi

• Faun
        edelleen neitsyt kirjoitti:

tuntuu kummalliselta kun puhutaan vioista
        aiotko etsiä viatonta ihmistä?toiselle ...vika...
        voi olla toiselle siunaus.kuullemma on ihanteellista jos molrmpien heikkousdet sietävät toistensa vahvuuksia...täydellisesti toisilleen sopii noin 2 ihmistä 1800.sta onnea priorisoinnillesi

minä tässä yritin vain sanoa että näitä "vikoja" löytyy kaikista merkeistä kun joku kaikista merkeistä löytyy nille ominaisia luonteenpiirtetä josta joku aina jollekin vika. ja jos edes katsotaan ihan yleisesti asioita mitä suurin osa ihmisistä katsoon ns negatiiviseksi piirteeksi ahneus, kateus tai saamattomuus yms niin joka merkkiin yhdistetään joku tälläinen "yleisesti" negatiivinen piirre.

• Rva leijona

Ehei, olet lukenut väärin nuo rivien välit. Jokaisessa merkissä on omat erikoisuutensa, on sitten aivan eri asia mitkä määritellään vioiksi ja mitkä ei.
      Mielestäni neitsytmerkissä syntyneillä on ollut paikalla erittäin paljon hyviä haltijoita tuoden neityelle lahjoiksi mm. luetettavuuden, vilpittömyyden ja älykkyyden.

• tyytyväinen neitsytmies

Olen tyytyväinen, tiedän missä mikin esine tai paperi on, järjestelmällisyys ja organisointi on kohdillaan. Tulen tapaamisille aina 5 min etuajassa. Huolehdin habituksestani jonkin verran, puhtaus on puoliruokaa, ja silmänilo on ilmaista. Asenne pitää olla avoin, muuten ei opi uusia metkuja, ollaan mukavia, sillä niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, pärjäillään!!

• samoin..
        tyytyväinen neitsytmies kirjoitti:

Olen tyytyväinen, tiedän missä mikin esine tai paperi on, järjestelmällisyys ja organisointi on kohdillaan. Tulen tapaamisille aina 5 min etuajassa. Huolehdin habituksestani jonkin verran, puhtaus on puoliruokaa, ja silmänilo on ilmaista. Asenne pitää olla avoin, muuten ei opi uusia metkuja, ollaan mukavia, sillä niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, pärjäillään!!

Olen samaa mieltä! Vaikka joskus kiroan itseäni ja omia hullutuksiani niin en kyllä ole kertaakaan miettinyt, että haluaisin olla jossain muussa horoskoopissa syntynyt.:-)
        Paljon on sellaista hyvää, mitä ei muissa...
        Jatketaan samaa rataa...

• Enkeli
        samoin.. kirjoitti:

Olen samaa mieltä! Vaikka joskus kiroan itseäni ja omia hullutuksiani niin en kyllä ole kertaakaan miettinyt, että haluaisin olla jossain muussa horoskoopissa syntynyt.:-)
        Paljon on sellaista hyvää, mitä ei muissa...
        Jatketaan samaa rataa...

Kyllä samaa mieltä olen minäkin neitsytnainen.
        Täsmällisyyttä, itsestä ja muista huoletimista, organisointia, viisautta, hellyyttä.... pientä seikkailun halua. Ei ne ole vikoja vaan lahjoja joita pitää osata käyttää oikein. Vaikka olemmekin ns. nipotinttejä, niin mitä sitten. Saammepahan asiat niin kun ne on parhaiten. Kyl ne muutkin sen huomaa, että oikeita asioita neitsyet ajaa. Ja mikä parasta. Neitsyiden kanssa kukaan ei jaksa kauaa kinata. Neitsyt menee läpi mistä tahansa, jos asian oikeaksi näkee.
        Hyvää syntymäpäivää kaikille neitsyille!

• rapunainen hämeestä
        tyytyväinen neitsytmies kirjoitti:

hei vaan..

todella upeaa kuultavaa. kerrankin mies, jolla itsetunto kohdallaan.

voisitko vielä kertoa, miten neitsyen , siis miespuolisen, saa kiinnostumaan? tahtoisin todella tietää..

• Pimuzi

Mun mielestä te neitsyt ootte ihan kamalan töykeitä! Ette tietenkään kaikki, mutta yleensä mitä neitsyitä oon tavannu, ihan kamalan töykeitä, aina huomauttelee, ja arvostelee ihmisiä. :( Anteeks nyt vaan, mutta
      TE NEITSYEET, AJATELKAA MITÄ SANOTTE, ÄLKÄÄKÄ
      SANOKO MITÄ AJATTELETTE.
      Mutta on teissä myös hyviä puolia. :)
      Paljon. Mutta tuossa vähän vinkkiä yllä. :)

• neitsytN

vikoja on juuri siksi että merkki on äärimmäisen kriittinen, tarkka ja nopeaälyinen tajuamaan tällaisia "vikoja" kaikessa kaikkialla, itsensä lisäksi. sellainen ajattelutapa saattaa tehdä myös helposti ulkoisenkin käytöksen erilaiseksi..ja tekee lisää ongelmia, kun tämä siäsinen kritiikki kohtaa tämän vähemmän kriittisen ulkomaailman.
      tosin neitsyt älyllisenä merkkinä oppii piilottamaan kriittisyytensä ja tuomaan enemmän herttaisia ja hauskoja puoliaan esille. se tietty tuo ongelmia neitsyen omalle psyykkeelle, kun päältä on kiltti perfektionisti, ja sisältä kaiken näkevä punnitseva raadollinen tarkkailija.

ja jos oikeasti luonnevikaisia etsitään, niin kyllä muuten oinaissa ja jellonissa on sitä lajia käyttäytymistä, joka ärsyttää muitakin kuin kriittisiä neitsyitä.. :) sorry vaan heille

• Neitsyt

Olen Neitsyt ja en kirjoita pelkästään omasta puolestani vaan myös muiden Neitsyen merkissä syntyneiden.Täytyy myöntää että joskus itsekin tulee etsittyä vikoja ihmisistä,mutta onhan niitä hyviäkin puolia!Mulla on paljon ystäviä jotka myös ovat Neitsyitä.He ovat hauskoja,huumorintajuisia,ystävällisiä,auttavia,toisen ihmisen huomioonottavia ja kaikin puolin reiluja ihmisiä.Onko kukaan havainnut tälläisiä POSITIIVISIA puolia meissä Neitsyt-luonteissa?Sanavalmius on myös hyvä ominaisuutemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe