KOSKA? MISSÄ LUKEE?
Jasmin Mäntynen eronnut?
11
2318
Vastaukset
- tietää
Kuka on Jasmin Mäntynen???
- ANKI
Kyllä Jasmin mäntylä on eronnut siitä 57-vuotiaasta ukosta jos haluat lukea lisää niin lue 7-päivää lehdestä
- Jessica
ANKI kirjoitti:
Kyllä Jasmin mäntylä on eronnut siitä 57-vuotiaasta ukosta jos haluat lukea lisää niin lue 7-päivää lehdestä
on niin että ei tuollainen tyhjäntoimittaja kiinnosta yhtään. Ei myöskään tyhjäntoimittajista kirjoittavat lehdet. Mitä muuten tämä Jasmin M. on tehnyt että hänestä pitäisi lukea, eli onko hän jotenkin merkittäväkin henkilö?
- pulssi
Jessica kirjoitti:
on niin että ei tuollainen tyhjäntoimittaja kiinnosta yhtään. Ei myöskään tyhjäntoimittajista kirjoittavat lehdet. Mitä muuten tämä Jasmin M. on tehnyt että hänestä pitäisi lukea, eli onko hän jotenkin merkittäväkin henkilö?
tämä osastohan on täynnä tyhjäntoimittajia joten mitä ihmettä teet täällä jos ei niistä kertovat juorut kiinnosta??
- Paparazzi
Jessica kirjoitti:
on niin että ei tuollainen tyhjäntoimittaja kiinnosta yhtään. Ei myöskään tyhjäntoimittajista kirjoittavat lehdet. Mitä muuten tämä Jasmin M. on tehnyt että hänestä pitäisi lukea, eli onko hän jotenkin merkittäväkin henkilö?
Todellakin J.M on kyllä kaunis toisaalta. Kauneuskisoissa ei sanottavaa menestystä sitten siirryttiin laulajaksi voi helvetti mikä ääni.... siis aivan kamala. Suurin osa esiintymään saapuvista katsojista on miehiä jotka unohtaa laulun kun J.M on pukeutunut puolialastomaksi. Mutta kun laulunlahjatkaan eivät riitä on J.M keksinyt vanhan mutta hyvän kierrätyksen MIEHET. Mitä kamalampi mies sitä parempi ja jos vaikka miehen takaa löytyisi skandaaleita sen parempi niillä pääsee lehteen.
Eikö se nyt jo tänä kesä nähty. Heinäkuussa J.M kertoi kuinka rakastunut on eikä välitä mitä Veronica ja muut uudesta rakkaasta puhuu "hän on niin ihana ja hellä" ja sitten ht äkkiä kaikki taas muuttuu. Nyt kierroksessa on uusi tosin J.M:n tuntien vielä poikanen joten jos ei hän pärjää Mr Finland kisoissa niin ei kun vaihtoon ja taas hakuun joku josta edes vähän kirjoitellaan.
J.M:lle tiedoksi jos ei vielä tiedä Matti Nykänen on myös yksi suomen turhin julkkis mutta hänestä kirjoitellaan koko ajan ja Mervi on taas niin pahannäköinen että voisit seuraavaksi ottaa Matin pyöritykseen niin pääsisit oikein valtakunnallisiin uutisiin.Reittämyöten julkisuuteen - Sisko
Paparazzi kirjoitti:
Todellakin J.M on kyllä kaunis toisaalta. Kauneuskisoissa ei sanottavaa menestystä sitten siirryttiin laulajaksi voi helvetti mikä ääni.... siis aivan kamala. Suurin osa esiintymään saapuvista katsojista on miehiä jotka unohtaa laulun kun J.M on pukeutunut puolialastomaksi. Mutta kun laulunlahjatkaan eivät riitä on J.M keksinyt vanhan mutta hyvän kierrätyksen MIEHET. Mitä kamalampi mies sitä parempi ja jos vaikka miehen takaa löytyisi skandaaleita sen parempi niillä pääsee lehteen.
Eikö se nyt jo tänä kesä nähty. Heinäkuussa J.M kertoi kuinka rakastunut on eikä välitä mitä Veronica ja muut uudesta rakkaasta puhuu "hän on niin ihana ja hellä" ja sitten ht äkkiä kaikki taas muuttuu. Nyt kierroksessa on uusi tosin J.M:n tuntien vielä poikanen joten jos ei hän pärjää Mr Finland kisoissa niin ei kun vaihtoon ja taas hakuun joku josta edes vähän kirjoitellaan.
J.M:lle tiedoksi jos ei vielä tiedä Matti Nykänen on myös yksi suomen turhin julkkis mutta hänestä kirjoitellaan koko ajan ja Mervi on taas niin pahannäköinen että voisit seuraavaksi ottaa Matin pyöritykseen niin pääsisit oikein valtakunnallisiin uutisiin.Reittämyöten julkisuuteenHän on myös kauneudestaan huolimatta tavallinen nuori nainen, mutta lehdet ovat ottaneet hänet kohteekseen, koska ihmiset rakastavat sitä kun toista ihmistä riepotellaan. Kauniin riepottelu antaa tyydytystä enemmän kuin ruman ja tavallisen.
- ???
Sisko kirjoitti:
Hän on myös kauneudestaan huolimatta tavallinen nuori nainen, mutta lehdet ovat ottaneet hänet kohteekseen, koska ihmiset rakastavat sitä kun toista ihmistä riepotellaan. Kauniin riepottelu antaa tyydytystä enemmän kuin ruman ja tavallisen.
Öh...tuskinpa Jasmin väkisin on julkisuudessa. Ainakin lehtikuvissa J hymyilee senverran sirpakasti, että taitaa tyttö tykätä julkkiksena olosta. Harvempi meistä on parikymppisenä yhtä kuuluisa, olkoonkin että ulkonäöllä hankittua on tuo kuuluisuus suurilta osin. Itse arvostan enemmän sellaisia jotka ovat paikkansa ansainneet saavuttamalla jotain "oikeasti" (esim. poliitikot, urheilijat), kuin vain näyttävät kauniilta/komeilta. Mutta kaitpa valtakunnan kohukaunottarena oleminen käy ammatista siinä missä joku muukin...
- Ierikka
??? kirjoitti:
Öh...tuskinpa Jasmin väkisin on julkisuudessa. Ainakin lehtikuvissa J hymyilee senverran sirpakasti, että taitaa tyttö tykätä julkkiksena olosta. Harvempi meistä on parikymppisenä yhtä kuuluisa, olkoonkin että ulkonäöllä hankittua on tuo kuuluisuus suurilta osin. Itse arvostan enemmän sellaisia jotka ovat paikkansa ansainneet saavuttamalla jotain "oikeasti" (esim. poliitikot, urheilijat), kuin vain näyttävät kauniilta/komeilta. Mutta kaitpa valtakunnan kohukaunottarena oleminen käy ammatista siinä missä joku muukin...
ne lehdet muka tietäisi mistään erosta ellei asianomainen (J.M) itse siitä ilmoita. Tulkaa tekemään juttu, erosin nyt siitä vanhasta kynttyrästä. Että niin.
- Vanha kyttyrä
Ierikka kirjoitti:
ne lehdet muka tietäisi mistään erosta ellei asianomainen (J.M) itse siitä ilmoita. Tulkaa tekemään juttu, erosin nyt siitä vanhasta kynttyrästä. Että niin.
tulkaa tekemään juttu,palasin entisen vanhan kyttyrän kainaloon!
- Hiphei
Sisko kirjoitti:
Hän on myös kauneudestaan huolimatta tavallinen nuori nainen, mutta lehdet ovat ottaneet hänet kohteekseen, koska ihmiset rakastavat sitä kun toista ihmistä riepotellaan. Kauniin riepottelu antaa tyydytystä enemmän kuin ruman ja tavallisen.
Tiedät kai, että iltalehdet maksavat näistä jutuista helposti yhden matti meikäläisen kuukausipalkan parin sivun aukeasta.
Businesta se vain on... Julkisuus on Jasminin ammatti samaan tyyliin kuin Nykäselläkin.
- jermo
sitä nyt voi erota tai palata tai ihan mitä vaan...silti jasmin on suomen ihanimman näköinen tyttö...joskus mäkin voisin erota siitä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483