Sattuuko kukaan tietämään tai saako kokemuksia kyseisestä lennosta täällä Suomen päässä, lähteekö kone "putkesta" vai mennäänkö koneeseen lentokenttäbussilla? Syynä mielenkiintoon että tarvitseeko ottaa muksulle toppapukua messiin / huopaa johon kapaloida ettei tarttis pakkasessa vilustua mukavasti reissulle lähdettäessä..
Kiitos tiedoista!
Lento Krabille Finnairin lomalennolla keskiviikkoisin
8
545
Vastaukset
- Marjoriitta
Kyllä Finnairin A330-koneet lähtevät putkesta.
- putki vai ei
Toivottavasti faktatietoa, kiitos tiedosta!
- lennot myöhässä
Olen seurannut Finavian sivuilta, että useampana keskiviikkona on ollut tämä Krabin lento myöhässä tänäänkin arvioitu aika vasta 22.00 vaikka pitäisi siis lähteä 18.45
- Jep Jep
Onko kerrottu syytä, miksi myöhässä?
- Yksikiitorata
Eiköhän myöhästymisen syy ole tälläkertaa lumimyräkkä
- pipey
Kyllä kone nousee kiitoradalta ei mistään putkesta, koneeseen siirrytään tosin kulkureittiä jota myös "putkeksi" jotkut kutsuu,,
- kokemusta on!
Itse olen käynyt krabilla vuodenvaihteessa, putkeen mentii ja portaista tultii krabin päässä.
- Järkeä vai ei
Anteeksi, mutta oikeinko tosissannne olette, että lähdette sylivauvan kanssa kaukomaahan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812