terve vaan, olen siis hakemassa mahd. laanilan lukioon 8,3 KA:lla.
Pari kysymstä kuitenkin.
Minkälainen ilmapiiri siellä on?
Miten uusiin ihmisiin suhtaudutaan?
Minkälaiset opettajat siellä on?
Ja kun haen sinne, luultavatasti kavereita ei hae sinne, joten onko kaikki siellä "jonneja" jotka aukoo päätä ja kiusaa?
Kiitos!
Laanilan Lukio
9
1177
Vastaukset
- Yhteihaku13
BUMP
- JohannaXX
Laanilassa on hyvä henki, tavallisia opiskelijoita, puolet poikia ja puolet tyttöjä. Opettajat on rentoja ja mukavia. Ei ainakaan minun tiedossa ole kiusaamista. Kannattaa tulla. Käy kattoon Facessa Rakkauden Laanilan sivut.
- Aloittaja12345
Kiitos hyvästä vastauksesta :)
Luin jostain aikaisemmasta topicista että Laanilan lukiossa olisi paljon kiusausta ja syrjintää? - Aloittaja12345
Luin jostain aikaisemmasta topicista että Laanilan lukiossa olisi paljon kiusausta ja syrjintää? - JohannaXX
Aloittaja12345 kirjoitti:
Luin jostain aikaisemmasta topicista että Laanilan lukiossa olisi paljon kiusausta ja syrjintää?Varmaan kaikissa kouluissa on joku joka kokee olon vaikeksi mut kyllä Laanilassa on mun mielestä hyvä ryhmähenki. Ainahan joku yksittäinen henkilö voi kokea että on syrjitty olo mut onko se koulusta johtuvaa vai omasta ittestä... En haukkuis koko koulua yksittäistapauksen takia.
- klassinen laanila
JohannaXX kirjoitti:
Varmaan kaikissa kouluissa on joku joka kokee olon vaikeksi mut kyllä Laanilassa on mun mielestä hyvä ryhmähenki. Ainahan joku yksittäinen henkilö voi kokea että on syrjitty olo mut onko se koulusta johtuvaa vai omasta ittestä... En haukkuis koko koulua yksittäistapauksen takia.
Aha syrjityksi tuleminen on syrjityn syytä??? Ei siitä koulua ehkä voikaan syyttää, mutta ei nyt jumalauta ainakaan sitä syrjittyä itseään.
- Aloittajavaan97
YLÖS!
PS. Hain laanilaan 1. vaihtoehtona! :) - Leppoisaa
Reippain ja avoimin mielin juttelemaan ihmisille heti ekasta päivästä lähtien, niin varmasti löytyy kavereita. Lukiossa jonneilulla ja päänaukomisella ei saa enää arvostusta, joten yläastetyylistä kiusaamista ei juurikaan esiinny ja jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Aloittajalle mukavaa kevättä ja tsemppiä yhteishakuun!
- kokemusta
Laanila on ehdottomasti oulun lukioista paskimmasta päästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864