Onko joku kokeillut ja pystyy kertomaan omia käytännön kokemuksiaan asiasta? Kaikki muut keinot on jo kokeiltu joten tämä konsti on enää kokeilematta. Kannabishan auttaa moneen muuhunkin sairauteen niin miksi ei tähänkin ongelmaan.
Auttaako kannabis OCD:hen ja sen oireisiin?
8
3096
Vastaukset
- neurootikko..
en usko että kannabis auttaa,, en tosin ole koskaan koittanut.
Jos kerrot vähän minkälaisia pakkiksia sinulla on, niin voisi koittaa neuvoa,,minä tai joku muu.? - Muutama kokemus
Muutaman kerran olen pilveä polttanut tässä reilun viiden vuoden sisällä. Omalla kohdallani kävi niin, että kannabiksen vaikutuksen aikana kun lähimuisti heikkenee, pakkoajatuksia oli hankalampi ajatella. Ne siis jäivät väkisin pois, koska ne unohtuivat suhteellisen pian. Olihan se hieman häiritsevää aluksi kun mietti mitä unohti mutta kun tiesi kyseessä olevan jonkin pakkoajatuksen niin ei enää välittänyt. Voisin siis sanoa, että ehkä pakkoajatuksien kohdalla koin muutamia positiivisia kokemuksia pilvessä. En sitten tiedä onko siitä varsinaista apua OCD:n hoitoon. Eniten hyötyä on ollut SSRI-lääkityksestä.
- lkjhjfj
Todella huono ajatus, kannabis saattaa laukaista ocd:n jopa yhden kokeilukerran jälkeen.
- Niin varmasti
Ja lehmät paskantavat aina juhannuksena kultaharkkoja.
- 19++1
Kyllä sen kannattaa ihan hoidolla hoitaa pois. Oireet tietty voi lievittyä, uskoisin olevan ihmiskohtaista. Riippuneehan se kai lajikkeestakin.
Itselläni se auttaa, saa lomaa omasta päästään ikään kuin. - Lilianee
itse en rupeaisi polttelemaan, sillä haluan olla tietoinen kokoajan tekemisistäni. Plus sen kauhutarinan jälkeen suhtautumiseni kannabikseen muuttui täysin kun kuulin erään miehen sairastuneen skitsofreniaan ensimmäisestä pilvenpoltostaan, en tiedä joutuiko johonkin psykoosiin ensin, mutta kuitenkin jos suvussa on vähänkin taipumuksia mielisairauksiin niin jättäisin väliin. Eihän pilvi kaikille vaarallista ole mutta aina on ne muutama prosentti joille se ei käy ja oman tuurini tietäen jätän mielelläni väliin. En halua päätäni yhtään enempää "hullummaksi":P
- gfdfg
Kannabis laukaisi itselläni, en suosittele. Kannabiksella on hyvin vahva kukannuppu-avaus effekti = aivot aukeaa loppupeleissä aivan täysillä ja kaikki pohjalla olevat olot tulevat hyvin selvästi esiin. Kannabis ei ole pakokeino vaan olotilojen vahvistaminen, toisinku alkoholi.
Itse olen uskossa ja epätoivo on kaikonnut, huusin päihdekoukussa Jeesusta avuksi ja annoin Hänelle elämäni. Ota Jeesus vastaan, Hän parantaa sut jos haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838