Onko tietoa, mikä mahtaa vaivata bensagolfia (1.4, vm. 1999, IV-kori), kun se ikäänkuin sammuu ajoittain? Tätä nykimistä ei esiinny koko ajan, mutta melko usein kuitenkin. Nykiminen on hyvin "terävää" ja lyhytaikaista.
Asiallisista vastauksista kiittäen.
Golf IV 1.4 nykiminen
5
3076
Vastaukset
- Golf98
Tarkista/vaihda jarrutehostimen alipaineputki. Saataa olla murtuma. Ei olisi ensimmäinen.
- Hellas
Mulla on kanssa -99 IV-korin Golffi. Aivan sama vika! Terävää nykimistä varsinkin moottori kylmänä, mutta muutenkin. Sammuu toisinaan. Ilmeisesti tyyppivika? Jotkut ovat puhuneet ilmamäärän mittauksesta (liikaa ilmaa?), toiset tulpanjohdoista (pätkii?), joku puhui kaasuttimen läppäviasta ja joku mottorinohjaimen vaihtamisesta tai päivittämisestä.
- ripa
ei kukaan aatellu
kampiakselin anturii???
sekin voi päätkiii :-)
- Sami
Mulla on golf IV 1.6 bensa vm. -98 ja siitä oli menny " Moottorin lämpötila-anturi" oireet oli just sellaiset, et varsinkin kylmänä sammui ihan yks kaks. Käyntiin lähti kumminkin ihan hyvin. Vika näkyy kun vikamuistin lukee huollossa, osan vaihtoon meni n. 5min. Hinnasta ei tietoa, kun meni autoliikkeen takuun piikkiin.
- ewqr
alipaine pilli tulupata erg solenoidilta niin ei nyi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422126Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691