40 naista ennen minua, miten suhtautua

Curious1

En ymmärrä tätä että miehen ex naiset (47 vee ja kuulemma 40:ntä naista mutta minä olen ainut jota on halunnut ja rakastanut näin paljon) häiritsdevät niin paljon, on ollut sinkkuna vuosia eikä kuin yksi parisuhde nuorempana. Kun tapasimme, hän kertoi miten ajattelee minua ja on rakastunut..sitten pieni takku ja hän meni vieraan naisen kanssa sänkyyn. Nyt kuulemma katuu sitä lopun elämäänsä. Mutta luotto on kovilla. Kun miehellä on noinkin paljon naisia, mistä tiedän onko hän tosissaan kanssani, näin ainakin sanoo. Epävarmuus on inhottava juttu, suoraan sanoen.

21

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suattaapi saaha sult

      On tosissaan. Toinen toope naisiin eksynyt aikoinaan. Nyt on nyt ja huomenna taas toinen juttu. Tuttu juttu mulle 47v

      • Curious1

        Mitä tarkoitat "Huomenna taas toinen juttu"..P.s. Kiitos rehellisyydestä


    • Menny luottamus

      Ei luottamusta saa takaisin samassa ajassa, kuin se viedään.

      Miehet muistakaa, syrjähyppy kestää hetken, sen seuraukset ehkä loppu elämäsi.

      Siis ero siitä usein seuraa lopulta.

      Jos menet vieraisiin, mieti ensin loppuun saakka, oletko valmis luopumaan sen panon takia kaikesta mitä sinulla nyt on emäntäsi kanssa, vai onko se kaikki hukkaamisen arvoista.

      Oma mieheni ei millään, ei sitten millään tunnu tätä ymmärtävän, miten yksi seikkailu voi vaikuttaa vielä kolmen vuoden kuluttua suhteeseemme niin, etten luota mieheeni vaan haluan erota.

    • TOSI PAHA.

      Jätä heti.

    • Curious1

      En vieläkään jaksa luottaa vaikka sanoo rakastavansa minua ja ei tule ikinä pettämään (on tavannut jo vanhempani jne.). Vaikeaa on. Tämä asia nostaa päätään aina silloin tällöin, en mahda itselleni mitään. "Tapahtunut mikä tapahtunut"-hän toteaa...kunpa olisikin noin helppoa. -Unohtaa.

      • Curious1

        Nyt kohta vuosi pidetty yhtä. Mutta silti sattuu. Miksi en esim. minä mennyt miehiin kun se ensimmäinen takku/riita tuli...en vain mennyt eikä tullut edes mieleenikään. Mitä seksi auttaa loppujen lopuksi parisuhdeongelmaan, ei mitään. Se on vain seksiä mutta toinen opsapuoli kärsii siitä...en tiedä kuinka kauan, lopun elämäänikö? Kaikki menee tällä hetkellä hienosti mutta tämä asia vaivaa minua. Olen elämässä nähnyt paljon enkä ole ihan sinisilmäinen mutta ajattelin nyt tänne kirjoittaa..P.s. Kiitos "mennyt luottamus"-nimimerkille hienosta kirjoituksesta :-)


      • Curious1
        Curious1 kirjoitti:

        Nyt kohta vuosi pidetty yhtä. Mutta silti sattuu. Miksi en esim. minä mennyt miehiin kun se ensimmäinen takku/riita tuli...en vain mennyt eikä tullut edes mieleenikään. Mitä seksi auttaa loppujen lopuksi parisuhdeongelmaan, ei mitään. Se on vain seksiä mutta toinen opsapuoli kärsii siitä...en tiedä kuinka kauan, lopun elämäänikö? Kaikki menee tällä hetkellä hienosti mutta tämä asia vaivaa minua. Olen elämässä nähnyt paljon enkä ole ihan sinisilmäinen mutta ajattelin nyt tänne kirjoittaa..P.s. Kiitos "mennyt luottamus"-nimimerkille hienosta kirjoituksesta :-)

        Olisi mukava saada teiltä mielipiteitä ko. asiasta, kiitos etukäteen.


    • pkk1

      ei hän se ole kuin pari naista per vuosi.. ..itsekin treffaillut(ei seksiä) jopa viittä miestä vuodessa.. ..jja jotkut naiset vaihtaa miehiä kuin sukkia eli joka viikko joku uus nuijjja

    • Curious1

      Hei vaan kaikille, vielä pidämme yhtä mutta nyt taistelen vieläkin tämän asian kanssa..sisälläni. Olen huomannut, että mitä enemmän tätä asiaa puin, sitä huonommin menee meillä. Ja tiedän ja uskon että hän rakastaa minua. "Menneisyys on menneisyyttä"-hän sanoo. Mutta silti olen hänen menneisyydelle mustasukkainen. Järki sanoo "sinut hän valitsi, sinua hän rakastaa, etkö huomaa sitä" mutta toinen piru päässä muistuttaa aina niistä 40:sta naisesta...toivopttavasti voin todella unohtaa hänen sänkykaverinsa. Ei tämä ole kivaa itsellekään, saatika kumppanilleni.

    • mullakin

      mullakin on yli 40 seksikumppania ollu ja vasta 27v mies oon. elän vieläkin yksin joten jos vaik 2 uutta tulee vuodessa niin 20 vuoden päästä tuo luku on jo 80kappaletta. jännä.

      • Curious1

        Saako kysyä sinulta nimimerkki 'Mullakin'. Kumpi tuntuu sinusta paremmalta...yli 40 seksikumppania vai löytää joskus se oma kulta?


    • 100 rikki

      Ite arvioitsin joskus 28v:nä ,että sata eukkoo oli ainakin nussittu ja kolme - neljä kertaa seurusteltu

    • kippura3

      Curious1, mikäs mies sehän on, annappa vähän tuntomerkkrjä, saatan tuntea

    • 1+3

      Mulla taas mies kehui kuinka hänellä vain ollutvain 5 naista ennen minua (mies silloin 48v), mutta ihme ja kumma kun erosimme hänen petämisen jälkeen jokaiselle naiselle kertoo tuon saman maagisen 5 naista ennen kuin tapasmme. Mikä siis on totuus epäilyttää todellakin.Miehessä todellakin oli pielessä jotain ja jälkikäteen tietoa että noin vuoden välein on vaihtanut uuteen naiseen eli niitä naisia ollutkin paljon enemmän.

    • Mun mielestä...

      Miks hitossa pitäisi olla mustasukkainen mitä on tapahtunut ennen kuin aloitte seurustelemaan? Eiks se ole vain hyvä ettei ole mikään peräkammarin neitsytpoika.
      nyt järki käteen ja elä hetkessä, äläkä miehen menneisyydessä jota ei voi muuttaa. Tulevaisuuden voit muuttaa olemalla ihana nainen miehellesi ja vice versa, tollasella exien murehtimisilla sä sahaat vain oksaa jolla istutte.

      • Curious1

        Kiitos ytimekkäästä vastauksesta 'Mun mielestä', osuit naulan kantaan. Mutta olen seurustellut vakavasti 3 kertaa (olen yli 40 vuotias) joten ei puhuta tapauksessani mistään teini mustasukkaisuudesta vaan kait se hämää...40 naista ennen minua...itse en ole ikinä ollut mikään sänkyyn hyppääjä vaikka miehet leperteleisivät mitä. P.s. Vieläkin yhdessä ko. miehen kanssa...yritän luottaa. Kiitos teille kaikille kommenteista.


    • Curious1

      Kippura, heh..en tiedä tunnetko (nimiä ei mainita julkisesti kuten tiedät) mutta uskoisin, että näitä 40:nen kanssa olleiden tulee olemaan vaikeata vakiintua. Näin kävi meillekin mutta...vieläkin yhtä. Silti...en luota 100%:sti häneen vaikka luotankin. Monta takkua taas ollut ja tottakai mielessä käy monet asiat kuten alkuperäisestä kirjpoituksestani käy ilmi...mutta kait miehiin voi uskaltaa luottaa...kait.

      • Curious1

        P.s.Kiitos kaikille mielipiteistänne :-)


      • Curious1
        Curious1 kirjoitti:

        P.s.Kiitos kaikille mielipiteistänne :-)

        Muuten..miksi miehet yleensä sanovat sen ääneen kuinka monta naista heillä on ollut...? Itsetunnon kohottamista..epävarmuutta?


      • Curious1 kirjoitti:

        Muuten..miksi miehet yleensä sanovat sen ääneen kuinka monta naista heillä on ollut...? Itsetunnon kohottamista..epävarmuutta?

        Ei katkeruus ja menneiden murehtiminen syö kuin sinua ja suhdettasi! Jos seurustelet, anna anteeksi ja elä suhteessasi täysillä. Älä sahaa oksaa jolla istut!! Jos mies on ton ikänen, mitä se sulle laulaa naisistaan, Mennyt on mennyttä, tosiaankin. Vilkaskin vilkastus voi rauhoittua, katua, viisastua ja todellakin rakastua. Anna mahdollisuus. Jos käytäntö osoittaa, että tulet petetyksi toistamiseen, mieti seurustelutilanne uudelleen ja aloita kuvio alusta. Elämä nyt vaan tällaista. Mennyttä et voi muuttaa ja tulevasta et voi tietää. Elä siis hetkessä!!!


      • Alkup-kirjoitt.
        karkkilotta kirjoitti:

        Ei katkeruus ja menneiden murehtiminen syö kuin sinua ja suhdettasi! Jos seurustelet, anna anteeksi ja elä suhteessasi täysillä. Älä sahaa oksaa jolla istut!! Jos mies on ton ikänen, mitä se sulle laulaa naisistaan, Mennyt on mennyttä, tosiaankin. Vilkaskin vilkastus voi rauhoittua, katua, viisastua ja todellakin rakastua. Anna mahdollisuus. Jos käytäntö osoittaa, että tulet petetyksi toistamiseen, mieti seurustelutilanne uudelleen ja aloita kuvio alusta. Elämä nyt vaan tällaista. Mennyttä et voi muuttaa ja tulevasta et voi tietää. Elä siis hetkessä!!!

        Carpe diem Karkkilotta. Kiitos...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe