mistä saan tilatua itseleni valkoisen hoitajan asun...tarviin jo ens vkol labraan ja kohta alkaa harjoittelukin..koulu ei tilaa
lähihoitajan asu/harjoittelu
7
4172
Vastaukset
- Hei
Varmasti löytyy liikkeitä jotka ovat erikoistuneet työasujen myyntiin. Ei koulut yleensä tilaa mitään asuja, ne pitää itse hankkia.
- pöllö
niitä löytyy niin,mutta sitähän juuri tarkoitin..Niitä liikkeitä on,mutta en ole löytänyt,ja nyt kysyinkin jos joku tietäisi nimeltä sellaisia paikkoja.
(muita kuin meditekstiili)
=)=)
- --------
oulussa lähihoitajaksi opiskelevat ostavat pukunsa keskuspesulasta. puvut ovat tosin käytettyjä, mutta hyväkuntoisia ainakin ne, jotka olen itselleni ostanut. käy kysymässä paikakuntasi pesulasta tms.
- sh-opiskelija
Kysy kavereiltasi mistä he hankkivat, itse hankin omani aikanaan meditekstiili nimisestä liikkeestä. (tekee työpukuja lähes joka lähtöön)
- vicious
ite "lainasin" ekan harjoitteluni aikana kaupungin sairaalasta moisen asun. aluksi käytin kaverini asua. kuolu ei voi pakottaa sua ostamaan sitä, koska laki estää sen.
- MEDITEKSTIILI
Suomalainen Meditekstiili/Brådis Oy on jo yli 40 vuotta suunnitellut yhdessä terveydenhoitoalan ammattilaisten kanssa kestäviä ja korkealaatuisia laitostekstiilejä.
Suomessa valmistetut tuotteemme ovat suomalaisille mitoitettuja ja täyttävät terveydenhoitoalan korkeat laatuvaatimukset niin materiaaleiltaan kuin suunnittelultaankin. Kaikki tuotteet kestävät tutkitusti teollisen huollon ja ovat aina aidoissa olosuhteissa testattuja.
Laajasta valikoimasta löytyy mieluisat vaatteet jokaisen työympäristön tarpeisiin.
MEDITEKSTIILI/BRÅDIS OY
Antinkatu 1 m 1
28100 PORI
puh 02 - 529 4400
fax 02 - 529 9989
GSM int 358 400 110 200
Fax int 358 2 529 9989
[email protected]
www.meditekstiili.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659