minulla on 3 lasta yksi on 12.v ja toinen 16.v ja kolmas on 9.v
ja mää en pidä kuria koska nuoruus on parasta aikaa elämästä
sama asia kun pitäisi olla kaikki hauska pois elämästä
12 vuotias tyttöni on nyt murros iän kohdalla niin hän ei juuri kaan siivoa huonetta,tee kotitöitä ja näin poispäin niin hänen pitää tehdä se 2 viikon välein tai ei ollenkaan koska itsekkin tajusin että ajatlkaa kun olitte nuoria niin jotkut eivät saaneet pleikkaria,tai kameraa,tai edes puhelinta
niin ei nyky ajan lapset tarvit se sellaista!
ja antakaa heidän elää omaa elämää kun sain tietää että nyt juuri tyttöni käyväöt discoissa ja muistan hyvin ettei minun aikanani ollut sellaista niin siell on varmasti hauskaa niin ajattelkaas nyt kun olisitte tyttö/poika kaikki teidän kaverit menisivät esim.koulun discoon ja olet suunnitellut sitä kauan ja ajattelet että kysyt vasta myöhemmin että kyllä mää sinne pääsen niin sitten vanhempasi eivät anna niin siis ajatelkaa sitä tunnetta kuin maailma kaatuisi päälle
niin ja sitten mikä kaikkia hauska jää pois niin mun tytöt on alkanu totella mua nyt melkee koko ajan ku päästänne melkeen kaikkialle mihin ne haluu se on niiden nuoruutta ja se ei vaan saa mennä ohi se täytyy elää!
Avut mitkä minulla on toiminut
Marita1324
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727173
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682951- 562218
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671405Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998