Kuka tietää mistä voisi löytää Helsingin olympialaisten 500mk juhlarahan. Paljonkohan siitä joutuisi suurinpiirtein maksamaan? Raha kiinostaisi saada.
Helsingin olympialaisten juhlaraha
13
2997
Vastaukset
- rahhoo rahhoo
Noita on kolmea erilaista, hintajärjestyksessä kalleimmasta halvimpaan:
1. 500mk 1951
2. 500mk 1952 ylimääräinen risu
3. 500mk 1952
Halvimmillan tuon saa huuto.netistä reilulla parilla kympillä. Tai sitten tuolta:
http://www.matinmarkka.com/epages/MatinMarkka.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/MatinMarkka/Categories/OLYMPIA_RAHAT/Helsinki_1952_XV_kesaeolympialaiset - helsingin juhlaraha
Ok. Kiitoksia.
- LIHBER 944
minulla on olymppiavuoden 52v- juhlaraha en raskisi luopua siittä mutta nyt on auton laitto edessä joten asiallisia tarjouksia kuunnellaan.puh.041-7019324
- JUHLARAHAA
MINULLA ON TARJOUKSIA KUUNNELLAAN PUH.041-7019324!
- tmp1
Täälläkin on kerrottu rahojen arvot: http://www.kolikot.com/artikkelit/suomalaiset-olympiarahat
- Administraattori2224
Kapylanmerkki.fi
Matinmarkka.fi
Finntimo.com
Jncoins.com
Huuto.net
Systeemi.net
T: http://www.keraily.info- Administraattori007
Kyllä Googlella aina aiheeseen liittyviä linkkejä löytää mutta pienellä vaivalla löytää esimerkiksi halvimmat hinnat kyseiselle kolikolle Suomesta ostettuna:
18,80
www.kerailyraha.fi/verkkokauppa/shop.php?sivu=tuote&tuoteid=8876
20,-
www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Muut selvästi kalliimpia, tai sitten tavaraa ei löydy lainkaan!
- ostajamies
tarjoon noista olympiarahoista 1000€ kappaleelta. ja maksan joko käteisellä tai tilisiirrolla. joten voisitteko kaikki tuon rahan omistajat vaikka laittaa yhteystietonne minulle niin sovitaan asiasta tarkemmin
- viissata
Minulla olis kahdella oksalla oleva Helsingin Olympia raha 500 mk vuodelta 1952 ,,vieläkö ostat hyvä kuntoisen rahan 1000€ ..ilmoita puh numero jos kiinostut.
- Esko245
Täältä löytyy myös, oletko kiinnostunut ostamaan
- Anonyymi
Maksan ylimääräisestä risusta 10 000 € käteisellä. puh 050666123666
- Anonyymi
Minulla on niitä kolme kpl. [email protected]
- Anonyymi
Maksoin 150€ posti kuluineen risusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725