Kuka tietää mistä voisi löytää Helsingin olympialaisten 500mk juhlarahan. Paljonkohan siitä joutuisi suurinpiirtein maksamaan? Raha kiinostaisi saada.
Helsingin olympialaisten juhlaraha
13
3067
Vastaukset
- rahhoo rahhoo
Noita on kolmea erilaista, hintajärjestyksessä kalleimmasta halvimpaan:
1. 500mk 1951
2. 500mk 1952 ylimääräinen risu
3. 500mk 1952
Halvimmillan tuon saa huuto.netistä reilulla parilla kympillä. Tai sitten tuolta:
http://www.matinmarkka.com/epages/MatinMarkka.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/MatinMarkka/Categories/OLYMPIA_RAHAT/Helsinki_1952_XV_kesaeolympialaiset - helsingin juhlaraha
Ok. Kiitoksia.
- LIHBER 944
minulla on olymppiavuoden 52v- juhlaraha en raskisi luopua siittä mutta nyt on auton laitto edessä joten asiallisia tarjouksia kuunnellaan.puh.041-7019324
- JUHLARAHAA
MINULLA ON TARJOUKSIA KUUNNELLAAN PUH.041-7019324!
- tmp1
Täälläkin on kerrottu rahojen arvot: http://www.kolikot.com/artikkelit/suomalaiset-olympiarahat
- Administraattori2224
Kapylanmerkki.fi
Matinmarkka.fi
Finntimo.com
Jncoins.com
Huuto.net
Systeemi.net
T: http://www.keraily.info- Administraattori007
Kyllä Googlella aina aiheeseen liittyviä linkkejä löytää mutta pienellä vaivalla löytää esimerkiksi halvimmat hinnat kyseiselle kolikolle Suomesta ostettuna:
18,80
www.kerailyraha.fi/verkkokauppa/shop.php?sivu=tuote&tuoteid=8876
20,-
www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Muut selvästi kalliimpia, tai sitten tavaraa ei löydy lainkaan!
- ostajamies
tarjoon noista olympiarahoista 1000€ kappaleelta. ja maksan joko käteisellä tai tilisiirrolla. joten voisitteko kaikki tuon rahan omistajat vaikka laittaa yhteystietonne minulle niin sovitaan asiasta tarkemmin
- viissata
Minulla olis kahdella oksalla oleva Helsingin Olympia raha 500 mk vuodelta 1952 ,,vieläkö ostat hyvä kuntoisen rahan 1000€ ..ilmoita puh numero jos kiinostut.
- Esko245
Täältä löytyy myös, oletko kiinnostunut ostamaan
- Anonyymi
Maksan ylimääräisestä risusta 10 000 € käteisellä. puh 050666123666
- Anonyymi
Minulla on niitä kolme kpl. [email protected]
- Anonyymi
Maksoin 150€ posti kuluineen risusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie817185Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346543Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644142Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652218- 141532
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250