Elikkä oon tämmönen 30 wee jyväskyläläis mies. Sinkku ja homo. Lihaksikas/urheilullinen ja ok-näkönen perus itsestään huolta pitävä siisti suomalainen mies.
Siis seksitöntä elämää oon kyllä viettänyt tässä jo parin vuoden ajan. No, onhan mulla siis oikea käsi ;). Mutta ei vaan löydy mistään edes yhden illan juttua. Qruiserissa se taso on mitä on ym . sivustoilla. siis hakusessa olis ihan tavallisia suomalaisia urheilullisia miehiä, mut ei kai semmoisia homojen maailmassa ole olemassakaan.
Miten kuinka moni homomies viettää seksitöntä elämää, kun ei vaan ole ketään samanoloistà? siis varsinkin pienemmissä kaupungeissa? Kun ei niitä tapaamispaikkoja ole ku nettisaitit ja jotkun setan bileet :(
Ite oon ainakin luopunut jo toivosta, olosuhteiden pakosta en voi muuttaa poiskaan. Mutta siis kyllä seksittömyyteenkin tottuu....mutta silti pistää vihaks syntyä homoksi johonkin pienempään kaupunkiin.
Homo-miehen elämä
17
2613
Vastaukset
- caappi
Huh huh aika harmillista, ettet löydä seuraa :(
Oletko jo luovuttanut vai missä vika?
Onko sinulla ollut tiukatkin kriteerit?
Itse olen hakenut joskus seuraa käydessäni Jyväskylässä ja löysin sitten
viimesen päälle helmen. Tosin se oli molemmille yhden kerran juttu.
Mutta muitakin on ollut vaikka en ole montaa päivää paikalla ollut.
En oikeasti laita vittullessani tätä viestiä.
Olen itse kyläpahasesta josta en viitsi hakea itse seuraa. sinä nimimerkki seksitöntä anteeksi jos näin tuntemattomana kyselen että haetko min
kä laista seuraa vai- jep jep
no joo kokeilkaas löytää seuraa edes yhdeks yöks alle 10 000 asukkaan kunnasta.
- onneksi nykyaikana
Sama kohtalo... alle 10 000 asukkaan paikassa asun.
Onneksi on netti ja auto olemassa.
- Mitä ihmettä
Ettäkö ei löydy seksiseuraa? Minä asun kaupungissa, jossa on hieman vähemmän asukkaita kuin Jyväskylässä. Kun pistän iskuri.nettiin haun, niin voin suorastaan valkata omasta kaupungista. Laihaa, lihavaa, pitkää, lyhyttä, nuorta, vanhaa, toppia bottomia. Aina löytyy juuri sellainen yhdistelmä, mitä milloinkin etsin ja joka etsii myös minua. Itse siis olen kolmekymppinen normaalivartaloinen, mutta vaikka olisin ruma plösö, niin siellä on paljon sellaisia laihoja ja lihavia, jotka etsivät nimenomaan plösöä.
Ja aina voi laittaa myös oman ilmoituksensa sinne. Pistä kuva paljaasta yläkropasta lantiosta kaulaan ja kerro mitä etsit, niin otetaan yhteyttä.
Pistin kokeeksi haun Jyväskylästä, ne homomiehet jotka etsivät 30-vuotiasta, en tiennyt minkäikäistä sinä etsit, joten laitoin kaikki 18-35 -vuotiaat.
Löytyi 224 ilmoitusta. Tässä linkki:
http://www.iskuri.net/index.php?s=0&osp=1&hsp=1&oika=30&imin=18&imax=35&kau=1024&kaupl=1&lk=0&hsana=&hae=Suorita haku
Käy sieltä valkkaamassa hyvä mies ja pistä sängyn jouset natisemaan. Ihmisistä tulee v*ttumaisia, jos ne elävät puutteessa. - cjjcjc
Älä huoli. Olen 21-vuotias ja urheilullinen komea mies, eikä seuraa ole ollut vuoteen lainkaan =) Ja tavallisia fiksuja urheilullisia miehiä etsin. Asun pk seudulla. Ja tarjonta on surkea.
- joopajoo69
Aloittajalle:
Täällä kirjoittelee se peilikuvasi joka myöskin viettää seksitöntä elämää panostaen suurimman osan energiastaan urheiluun. Ja toista samoilla sävelillä varustettua miestä ei ole löytynyt. Kaikki vastaantulleet ovat joko pintaliitäjiä, äärivihreitä ituhippejä tai täysiä juoppoja... ei oikein kiinnosta sellaiset ihmiset.
Qruiser... pfff- seksitöntä?
Ok kiitos vastaajille. Olen aloittaja siis.
Olen kyllä 5-6 kertaa pistänyt iskuri treffeille ilmoituksen itsestäni, mutta ei ole ikinä löytynyt ketään, jonka kanssa edes jotenkin natsais. ja ilmoitus on ollut kuvallinen, kuva jossa näkyy paljas ylävartalo (hoikka/urheilullinen/treenattu.). Ite olen siis enemmän top.
...kaiken järjen mukaan pitäis tulla aika paljonkin vatsauksia, mutta yleensä on tullut jotain alle 10. Yleensä oonkin ainakin parin kolmen kanssa vaihtanut sähköpostilla viestejä, mut sitten se vaan aina loppuu. Yleensä siinä vaiheessa jos kysyyy kasvokuvaa niin sen jälkeen viestittely loppuu kun seinään. Itse olen kyllä pystynyt lähettämään kasvokuvan. Nää viestittelijät on var,maan jotain kaappi tapauksia tai niin rumia että ne ei sen takia lähetä itsestään kasvokuvaa.
Kyllä mää aionakin haluaisin nähdä kasvokuvan ennen mahdollista tapaamista.
Ja tuolla iskuri-treffeissä klun lukee niitä ilmoituksia, niin siellähän on melkein viikosta toiseen ne samat kuvat ja henkilöt jotka hakee seuraa niillä samoilla ilmoituksilla. Siis suurin osa on näitä, musta tuntuu...
.... siis seksitön elämä jatkuu vaan. Täällä olen urheillulinen noin 30 vee, ok-näkönen kundi... jos jotain kiinnostaa. Mulla ei oo edes kovin vaativa maku, mutta kyllä mä vaadin että olis samanoloinen, urheilullinen/ hoikka siisti, mut eipä semmosia tunnu tulevan vastaan. :(
.... Ja jos pelkän seksiseuran hankkinen on näin vaikeaa niin kuvitelkaa jos haluais löytää sen oikean, siinä sitä vasta mahdoton tehtävä olisikin :D
- Geronim
Nooh...
Oon ite 29 ja jyväskylästä ja suht treenatun näköinen...vähän samoja ongelmia. :) Mutta jos mailiosoitteen uskallat antaa niin ehkä, ehkä. ;)- seksitöntä.
joo kiva :).. ei täällä saa antaa mailiosoitteita.. ne poistetaan heti.
- kaikkeeon
seksitöntä. kirjoitti:
joo kiva :).. ei täällä saa antaa mailiosoitteita.. ne poistetaan heti.
Minä en siis ole tuo, joka sähköpostiosoitetta haluaa, mutta kerron vain että sähköpostin voi kertoa myös diskreetillä tavalla, hyvin monenlaisilla. Ensin pitää tietää, että minkä firman sähköposti (esim hotmail tai gmail).
Sitten voit kirjoittaa oudon lauseen, sanojen ensimmäisistä kirjaimista koostuu sähköpostiosoitteen etuosa. Voi myös käyttää numeroita, joko muuttaa binaarikoodiksi, käyttää ASCII-taulun numeroita tai yksinkertaisesti vain aakkosen järjestysnumeroa (A=1, B=2)
Sitten tietysti voi kokeilla onomapoeettista lähestymistapaa, esimerkiksi sana "suomi24" on "äs uu oo äm ii kaks neli".
Kun on tahtoa, on keinoja. ;)
- Selibaatti jees
Monet lähtee joogaamaan, elää selibaatissa, harrastaa henkisiä harrastuksia. Näitä ei näy baarissa.Homoksi syntyminen voi olla joillekin siis siunaus. 40 miehissä tällä tavalla selviytyviä konkareita on. kaiken kokenut baarielämäntapa vaihtuu rauhan etsimiseksi.
- Seksitön gay.
Lyhyesti: suomeen ei kannata syntyä homoksi! Suomessa ei oo juuri mitään homo kulttuuria. Ai niin, onhan täällä DTM ja sauna vogue ja setan bileitä :D LOL!
- Pikku maa
Seksitön gay. kirjoitti:
Lyhyesti: suomeen ei kannata syntyä homoksi! Suomessa ei oo juuri mitään homo kulttuuria. Ai niin, onhan täällä DTM ja sauna vogue ja setan bileitä :D LOL!
Mene isoon maahan venäjälle, saat kulttuuria.
- Tunkkanen kylä
Suomalaiset miehet (niin homot kuin heterotkin) sattuvat olemaan keskimäärin aikasen rumia. Lähinnä itselleni tulee myötähäpeä, kun vertailen Qruiserista löytyviä ihmisiä ja muista Euroopan seuranhakupalveluista löytyviä komeita miehiä. Muutenkin esimerkiksi noissa Keski-Euroopan oikeasti isoissa kaupungeissa on populaa vähän ympäri maailmaa, joten on helpompi löytää itseään kiinnostavaa seuraa jos on "erikoisempi maku" ;) Turistejakin pyörii näissä kaupungeissa ihan kivasti.
Suomi on muutenkin aika tunkkanen takapajula, ei oikein huvita kun suurimmassakin homoklubissa käyt muutaman kerran niin tiedät jo naamat ulkoa, ketkä tulet siellä illan aikana näkemään... siksi matkustelenkin usein, ja 2014 lopulla muutan Berliiniin! Ei malttaisi oikein odottaa, mutta hyviä asioita pitää odottaa.- tervemenoa.
Muuttuupahan pisteet ulkonäössä suomalaisille entistä edullisemmiksi.
- Jkl20
Kiinnostasko pienet peti puuhat?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853543
- 693025
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2093007Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?492677- 552354
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?172088Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192060Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun421817Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.411709- 311697