gynegologille, apua kaipaan!

hippula

Eli mä menetin neitsyyteni vähän vajaa pari viikkoa sitten ja n. viikko seksin jälkeen alapäätä alko kutittaa ja seksistä lähtien on tullut veristä vuotoa. Aluksi ajattelin että se on normaalia, mutta nyt vuodan jo toista viikkoa ja tosiaan on alkanu kutittaa ja kirvellä ym. Yhdynnässä käytettiin kyllä kondomia, mutta eihän se tietysti mitään takaa... Eli olen nyt vähän hukassa, enkä tiedä yhtään minne mun pitäisi soittaa kun haluaisin gynegologille, äidiltäni en todellakaan voi asiasta kysyä ja kaverit ei osaa auttaa. Ja onko gynegologilla käynti ilmainen vai maksaako jotain?

2

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiifi..

moi!
      olis ihan hyvä et menisit gynelle.. ainakin jos vuodat jo toista viikkoo.. sattuiko yhdyntä..? tarkoitan että onko varmaa ettei mikää revennyt tai jotai.. ekalla kerralla tulee aina vähä verta.. mut sen ei pitäis kestää nii kauaa..
      siel mis mä oon käyny gynel ni maksoi 22 euroo ku se oli sairaalassa.. se maksetaan aina ku mennää sairaalan johonki osastolle.. ei se varmaa oo mitää muuta ku vaa et sun hormoonit meni vähä sekasin.. mut olis kumminki hyvä mennä sinee tarkistamaa..yritä olla hygieeninen.. pese alapää kunnolla mutta kumminki varovasti..se riippuu ehkä kans kondoomista.. jos se puhkes tai jotai.. sairaaloissa.. tai ainakin aluesairaaloissa on gyne.. soita sinne respaan tai siin sinne kansliaa.. ja varaa aika.. tai sit soitat vaa tavallisesti sairaalaan ja varaa aika.. ootko käyny gynel ennen? helpoin juttu olis et menisit tavalliselle lääkärille (omalle lääkärille) ja pyydät sitä lähettää lähetteen sinne..
      tsemppiä..

• pöö

Ainakin täällä turussa ja vaasassakin on ihan ilmainen gyne...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe