Bongasin uutisen V2.fi: "Depeche Mode on julkistanut tulevan albuminsa nimen, julkaisupäivän ja kansitaiteen.
Bändin 13. studioalbumi, Delta Machine, julkaistaan 26.3. Sinkkubiisi Heaven ilmestyy videon muodossa 1.2. ja samoihin aikoihin maksullisena singlenä.
Depeche Mode on myös lähdössä kiertueelle keväällä 2013."
Mä tykkään kyseisestä bändistä ja odotan levyä innolla. YES!!!
Uusi studiolevy
5
946
Vastaukset
- En pidätä hengitystä
Sounds of the Universe oli VARSINKIN DEPECHE MODEA PITEMPÄÄN SEURANNEIDEN MIELESTÄ niin surkea floppi että tuskinpa depparit pystyvät sitä alittamaan. Niin että kai tämä teknisessä mielessä on automaattisesti parannus edelliseen verrattuna. Siitäkään tosin ei voi olla sataprosenttisen varma. Martin L. Gore sävelsi viimeiset oikeasti hyvät biisinsä joskus 90-luvun lopulla ja musiikillinen vanhuudenheikkous on käynyt sen jälkeen selvämmäksi vuosi vuodelta. Kaikilta lauluntekijöiltä tunnetusti loppuu paukut jossain vaiheessa. DM sentään säilytti tasonsa pitempään kuin useimmat bandit. Vaan ei loputtomiin.
- DM on konkurssissa!
Ainakin tämä on musiikillisesti ihan SOTU-tasoista roskaa:
http://www.youtube.com/watch?v=wTR7Tx9Gmcc
Paremmat soundit ehkä, mutta missä melodiat? Missä järjen sana lyriikoissa?
- Minkk
Delta Machinen loikkasi samantien parhaimpien levyjen joukkoon,vanhana fanina (v85) SOTUssakin oli muutamia kovia vetoja.Mut ei siinä ollut klassikkoja,täs Deltassa on sen sijaan jopa useita klassikkoja,eikä skipattavia biisejä ollenkaan.On ne vaan kovia jätkiä.
Itse en myöskään höntyile.varmasti tulevat suomeen ja ruotsiin ym,.2014 Areenoita täyttämään.Sama juttu ku viimeksi.Hätäsimmät lähtivät jo keski
eurooppaan,mut Suomenkeikkakin tuli...- DM on enää kusetusta
Olen kuunnellut Delta Machinen ehkä noin kolme, jopa neljä kertaa, eikä vieläkään YKSIKÄÄN biisi jää mieleen, yksikään melodia tai sanoituksen pätkä tartu aivoihin. Vika ei voi olla minussa, vaan albumissa. Mikään ei nappaa, mistään ei pysty pitämään kiinni, kaikki valuu muzakina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan David Bowien The Next Day, jota suosittelen, painoi heti ensimmäisellä kuuntelukerralla merkkinsä tajuntaan. Ei se mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin 66-vuotiaalta ukolta voimannäyte, jonka eläväisyyteen verrattuna DM:n viisikymppiset "pojat" ovat musiikillisesti jo täysin dementoituneessa tilassa.
- Soothe my soul
DM on enää kusetusta kirjoitti:
Olen kuunnellut Delta Machinen ehkä noin kolme, jopa neljä kertaa, eikä vieläkään YKSIKÄÄN biisi jää mieleen, yksikään melodia tai sanoituksen pätkä tartu aivoihin. Vika ei voi olla minussa, vaan albumissa. Mikään ei nappaa, mistään ei pysty pitämään kiinni, kaikki valuu muzakina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan David Bowien The Next Day, jota suosittelen, painoi heti ensimmäisellä kuuntelukerralla merkkinsä tajuntaan. Ei se mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin 66-vuotiaalta ukolta voimannäyte, jonka eläväisyyteen verrattuna DM:n viisikymppiset "pojat" ovat musiikillisesti jo täysin dementoituneessa tilassa.
En rupea asiasta riitelemään, ja ymmärrän mielipiteesi. Minä taas rakastan Delta Machinea. Loistava albumi kerrassan. Kaikki biisit deluxe-versio mukaan lukien upeita. Olen kuunnellut about 100 kertaa ja joka kerta paranee. Upeita soundeja ja melodioita. Kuuntele lisää. Eiköhän se kolahda. Anna mahdollisuus. Itse olen fani vuodesta -84, joten perspektiiviä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379