Uusi studiolevy

Nightowl63

Bongasin uutisen V2.fi: "Depeche Mode on julkistanut tulevan albuminsa nimen, julkaisupäivän ja kansitaiteen.

Bändin 13. studioalbumi, Delta Machine, julkaistaan 26.3. Sinkkubiisi Heaven ilmestyy videon muodossa 1.2. ja samoihin aikoihin maksullisena singlenä.

Depeche Mode on myös lähdössä kiertueelle keväällä 2013."

Mä tykkään kyseisestä bändistä ja odotan levyä innolla. YES!!!

5

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pidätä hengitystä

      Sounds of the Universe oli VARSINKIN DEPECHE MODEA PITEMPÄÄN SEURANNEIDEN MIELESTÄ niin surkea floppi että tuskinpa depparit pystyvät sitä alittamaan. Niin että kai tämä teknisessä mielessä on automaattisesti parannus edelliseen verrattuna. Siitäkään tosin ei voi olla sataprosenttisen varma. Martin L. Gore sävelsi viimeiset oikeasti hyvät biisinsä joskus 90-luvun lopulla ja musiikillinen vanhuudenheikkous on käynyt sen jälkeen selvämmäksi vuosi vuodelta. Kaikilta lauluntekijöiltä tunnetusti loppuu paukut jossain vaiheessa. DM sentään säilytti tasonsa pitempään kuin useimmat bandit. Vaan ei loputtomiin.

      • DM on konkurssissa!

    • Minkk

      Delta Machinen loikkasi samantien parhaimpien levyjen joukkoon,vanhana fanina (v85) SOTUssakin oli muutamia kovia vetoja.Mut ei siinä ollut klassikkoja,täs Deltassa on sen sijaan jopa useita klassikkoja,eikä skipattavia biisejä ollenkaan.On ne vaan kovia jätkiä.
      Itse en myöskään höntyile.varmasti tulevat suomeen ja ruotsiin ym,.2014 Areenoita täyttämään.Sama juttu ku viimeksi.Hätäsimmät lähtivät jo keski
      eurooppaan,mut Suomenkeikkakin tuli...

      • DM on enää kusetusta

        Olen kuunnellut Delta Machinen ehkä noin kolme, jopa neljä kertaa, eikä vieläkään YKSIKÄÄN biisi jää mieleen, yksikään melodia tai sanoituksen pätkä tartu aivoihin. Vika ei voi olla minussa, vaan albumissa. Mikään ei nappaa, mistään ei pysty pitämään kiinni, kaikki valuu muzakina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan David Bowien The Next Day, jota suosittelen, painoi heti ensimmäisellä kuuntelukerralla merkkinsä tajuntaan. Ei se mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin 66-vuotiaalta ukolta voimannäyte, jonka eläväisyyteen verrattuna DM:n viisikymppiset "pojat" ovat musiikillisesti jo täysin dementoituneessa tilassa.


      • Soothe my soul
        DM on enää kusetusta kirjoitti:

        Olen kuunnellut Delta Machinen ehkä noin kolme, jopa neljä kertaa, eikä vieläkään YKSIKÄÄN biisi jää mieleen, yksikään melodia tai sanoituksen pätkä tartu aivoihin. Vika ei voi olla minussa, vaan albumissa. Mikään ei nappaa, mistään ei pysty pitämään kiinni, kaikki valuu muzakina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan David Bowien The Next Day, jota suosittelen, painoi heti ensimmäisellä kuuntelukerralla merkkinsä tajuntaan. Ei se mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin 66-vuotiaalta ukolta voimannäyte, jonka eläväisyyteen verrattuna DM:n viisikymppiset "pojat" ovat musiikillisesti jo täysin dementoituneessa tilassa.

        En rupea asiasta riitelemään, ja ymmärrän mielipiteesi. Minä taas rakastan Delta Machinea. Loistava albumi kerrassan. Kaikki biisit deluxe-versio mukaan lukien upeita. Olen kuunnellut about 100 kertaa ja joka kerta paranee. Upeita soundeja ja melodioita. Kuuntele lisää. Eiköhän se kolahda. Anna mahdollisuus. Itse olen fani vuodesta -84, joten perspektiiviä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe