Uusi studiolevy

Nightowl63

Bongasin uutisen V2.fi: "Depeche Mode on julkistanut tulevan albuminsa nimen, julkaisupäivän ja kansitaiteen.

Bändin 13. studioalbumi, Delta Machine, julkaistaan 26.3. Sinkkubiisi Heaven ilmestyy videon muodossa 1.2. ja samoihin aikoihin maksullisena singlenä.

Depeche Mode on myös lähdössä kiertueelle keväällä 2013."

Mä tykkään kyseisestä bändistä ja odotan levyä innolla. YES!!!

5

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pidätä hengitystä

Sounds of the Universe oli VARSINKIN DEPECHE MODEA PITEMPÄÄN SEURANNEIDEN MIELESTÄ niin surkea floppi että tuskinpa depparit pystyvät sitä alittamaan. Niin että kai tämä teknisessä mielessä on automaattisesti parannus edelliseen verrattuna. Siitäkään tosin ei voi olla sataprosenttisen varma. Martin L. Gore sävelsi viimeiset oikeasti hyvät biisinsä joskus 90-luvun lopulla ja musiikillinen vanhuudenheikkous on käynyt sen jälkeen selvämmäksi vuosi vuodelta. Kaikilta lauluntekijöiltä tunnetusti loppuu paukut jossain vaiheessa. DM sentään säilytti tasonsa pitempään kuin useimmat bandit. Vaan ei loputtomiin.

• DM on konkurssissa!

• Minkk

Delta Machinen loikkasi samantien parhaimpien levyjen joukkoon,vanhana fanina (v85) SOTUssakin oli muutamia kovia vetoja.Mut ei siinä ollut klassikkoja,täs Deltassa on sen sijaan jopa useita klassikkoja,eikä skipattavia biisejä ollenkaan.On ne vaan kovia jätkiä.
      Itse en myöskään höntyile.varmasti tulevat suomeen ja ruotsiin ym,.2014 Areenoita täyttämään.Sama juttu ku viimeksi.Hätäsimmät lähtivät jo keski
      eurooppaan,mut Suomenkeikkakin tuli...

• DM on enää kusetusta

Olen kuunnellut Delta Machinen ehkä noin kolme, jopa neljä kertaa, eikä vieläkään YKSIKÄÄN biisi jää mieleen, yksikään melodia tai sanoituksen pätkä tartu aivoihin. Vika ei voi olla minussa, vaan albumissa. Mikään ei nappaa, mistään ei pysty pitämään kiinni, kaikki valuu muzakina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan David Bowien The Next Day, jota suosittelen, painoi heti ensimmäisellä kuuntelukerralla merkkinsä tajuntaan. Ei se mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin 66-vuotiaalta ukolta voimannäyte, jonka eläväisyyteen verrattuna DM:n viisikymppiset "pojat" ovat musiikillisesti jo täysin dementoituneessa tilassa.

• Soothe my soul
        DM on enää kusetusta kirjoitti:

Olen kuunnellut Delta Machinen ehkä noin kolme, jopa neljä kertaa, eikä vieläkään YKSIKÄÄN biisi jää mieleen, yksikään melodia tai sanoituksen pätkä tartu aivoihin. Vika ei voi olla minussa, vaan albumissa. Mikään ei nappaa, mistään ei pysty pitämään kiinni, kaikki valuu muzakina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan David Bowien The Next Day, jota suosittelen, painoi heti ensimmäisellä kuuntelukerralla merkkinsä tajuntaan. Ei se mikään mestariteos ole, mutta kuitenkin 66-vuotiaalta ukolta voimannäyte, jonka eläväisyyteen verrattuna DM:n viisikymppiset "pojat" ovat musiikillisesti jo täysin dementoituneessa tilassa.

En rupea asiasta riitelemään, ja ymmärrän mielipiteesi. Minä taas rakastan Delta Machinea. Loistava albumi kerrassan. Kaikki biisit deluxe-versio mukaan lukien upeita. Olen kuunnellut about 100 kertaa ja joka kerta paranee. Upeita soundeja ja melodioita. Kuuntele lisää. Eiköhän se kolahda. Anna mahdollisuus. Itse olen fani vuodesta -84, joten perspektiiviä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2431
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe