Työelämä kutsuu :)

:)))

Tukityöllistettynä 8 euroa tunti...

25

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munkki k

      Näin se maailma pelastuu ja nuoriso lähtee käpälämäkeen...ei ole enää ketään ketä tekis yhtikäs mitään,tuet jää kunnalta saamatta jne.,..

    • Kusetustahan tuo on. Ihmisten halventamista, jonka nykyhallitus on halunnut.
      Rahaa Kreikalle lisää sanoo Jutta & Jykä !

    • kahveetunilta844

      Mene töihin veisaaja!4€ olisi sopiva palkka tukityöllistetylle

      • näkyyyyy

        ja monelle muullekin muka töissä olevalle


    • Töihin vaan

      Eihän tuo hurja palkka ole, mutta parempi kuin peruspäiväraha. Jokaisella on kuitenkin mahdollisuus yrittää hankkia parempi palkkaista työtä ja tuskin tuolla palkalla tarttee urakalla tehdä, mutta samalla tuo saattaa ehkäistä syrjäytymistä yhteiskunnasta.

      • Töitä ja vaan.

        Painuppa ite ite tuolla tulolla töihin, Voipi olla säästöt .Kakteen vuoteen männyt. Että silleen!


    • Töihin vain

      Onhan paljon aloja, joista saattaa juuri ja juuri saada kympin tunnille, silläkin on elettävä.

    • jepajeeeee

      Jep ,moni tuttuni tekee duunia reilu 9 tuntipalkalla ja tulee toimeen, ja elättää sillä muitakin,ei isot tulot vaan pienet menot!!!

      • sikulitte

        kyllä joutilaat joutaa töihin jos saavat siitä palkkaakin, onpahan muutama tunti etteivät juopottele


    • Että näin

      Kyllä tälläiset palkat on ihmishäväistystä,ei voi muuta sanoa.

      • Porvari112

        Kyllä työnantajien keskusliitta ja yrittäjät näihin palkkoihin pyrkivät, mutta valitettavasti ammattiliitot laittavat vastaan. Mutta eiköhän niistä päästä eroon ajan myötä.


    • hgihgygygyg

      pyhäjärvellä just tota ja virmat käyttää hyväksi. se on 6h pv. työn teosta ei saa yhtään mitään. no tohon tieneksiin ei kannata hikee tehä.

    • :)))

      Kaffeetuntilaiselle sopiva palkka olisi 5 senttiä päivä...

      • hyvin menee

        Eiköhän tuo riittäs 1 senttiä, minun mielestä tommoselle hepulle


    • Vähintään 11€ tunnille.
      Muu on hulluutta. Jokainen voi laskee riittäkö tuokaan.

      Pieni neuvvo, kenkälankkia naamaan, niin alkaa yritystukia tulla:

      Kiitos Jutta ja Jykä suurinosa yrityksistä on kenkätty pois ja takaisin ei saada.
      Erityiskiitos häkäpäiselle kun kenkkäs Kemiran kymmenyksellä.

    • kahveetunnilta

      4€ riittää ja vähintään 12h päiviä mielellään..

    • aivan typerää.......

      vai tollai. ei kannata kun työttömänä saa enemmän käteen kuussa. ite maksan vuokran ja ruuat, niin kyllä lasken ja katon mikä kannattaa ja mikä ei. en ole töitä vastaan mut työstä pitää saada palkkaa, eikä vaan hyväksi käyttää. ja työkkärit vaan ajattelee työttömyys lukuja, sinulla ei ole mitään sana valtaa omasta elämästä tai tieneksistä. noita tukityön juttuja pitäs nostaa 9e tunti ja 8h pv. niin muutama satanen jäis käteen kuussa työnteosta, muuten ei kannata tukityöt.

    • joopa joo

      täyttä paskaa.....

    • kahveetunnilta

      4€ 12h ja launtait myös työpäiviksi.

      • Kahveeta tunneissa.
        Oletko koskaa tehnyt kunnolla töitä ?
        Minä sentään olen joskus tehnyt 3 vuotta töitä, ilman ensimmäistäkään vapaapäivää, Jalkakin oli välillä poikki, mutta ei, tehtävä oli.
        En saanut lomittajaa vaikka jalka kipsissä.
        Kun soitin Oulusta leikkaukseen mennesssä Pappilalle, jotta saisko lomittajan kun olen leikkaukseen menossa, niin Pappila sanoi PERHEELLISET ON ETUSIJALLA. Eipä auttanut kuin lähteä lypsylle yöllä.
        Muutama kipsi tuli paskaksi tallottua.
        Työpäivät oli12-18 tuntisia ja joka ainut viikonpäivä. Laskennallisesti työpäiväni oli20 tuntia.


    • niin juttiinsa

      Älä viiti kirjoittaa täyttä paskaa!!

      • juude, jaade

        ketä tarkoitat.


    • suomiiiii.....

      se on sitä suomen pakkotyötä.

      • työtönnä

        mikä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe