Työelämä kutsuu :)

:)))

Tukityöllistettynä 8 euroa tunti...

25

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munkki k

Näin se maailma pelastuu ja nuoriso lähtee käpälämäkeen...ei ole enää ketään ketä tekis yhtikäs mitään,tuet jää kunnalta saamatta jne.,..

• Kusetustahan tuo on. Ihmisten halventamista, jonka nykyhallitus on halunnut.
      Rahaa Kreikalle lisää sanoo Jutta & Jykä !

• kahveetunilta844

Mene töihin veisaaja!4€ olisi sopiva palkka tukityöllistetylle

• näkyyyyy

ja monelle muullekin muka töissä olevalle

• Töihin vaan

Eihän tuo hurja palkka ole, mutta parempi kuin peruspäiväraha. Jokaisella on kuitenkin mahdollisuus yrittää hankkia parempi palkkaista työtä ja tuskin tuolla palkalla tarttee urakalla tehdä, mutta samalla tuo saattaa ehkäistä syrjäytymistä yhteiskunnasta.

• Töitä ja vaan.

Painuppa ite ite tuolla tulolla töihin, Voipi olla säästöt .Kakteen vuoteen männyt. Että silleen!

• Töihin vain

Onhan paljon aloja, joista saattaa juuri ja juuri saada kympin tunnille, silläkin on elettävä.

• jepajeeeee

Jep ,moni tuttuni tekee duunia reilu 9 tuntipalkalla ja tulee toimeen, ja elättää sillä muitakin,ei isot tulot vaan pienet menot!!!

• sikulitte

kyllä joutilaat joutaa töihin jos saavat siitä palkkaakin, onpahan muutama tunti etteivät juopottele

• Että näin

Kyllä tälläiset palkat on ihmishäväistystä,ei voi muuta sanoa.

• Porvari112

Kyllä työnantajien keskusliitta ja yrittäjät näihin palkkoihin pyrkivät, mutta valitettavasti ammattiliitot laittavat vastaan. Mutta eiköhän niistä päästä eroon ajan myötä.

• hgihgygygyg

pyhäjärvellä just tota ja virmat käyttää hyväksi. se on 6h pv. työn teosta ei saa yhtään mitään. no tohon tieneksiin ei kannata hikee tehä.

• :)))

Kaffeetuntilaiselle sopiva palkka olisi 5 senttiä päivä...

• hyvin menee

Eiköhän tuo riittäs 1 senttiä, minun mielestä tommoselle hepulle

• Vähintään 11€ tunnille.
      Muu on hulluutta. Jokainen voi laskee riittäkö tuokaan.

Pieni neuvvo, kenkälankkia naamaan, niin alkaa yritystukia tulla:

Kiitos Jutta ja Jykä suurinosa yrityksistä on kenkätty pois ja takaisin ei saada.
      Erityiskiitos häkäpäiselle kun kenkkäs Kemiran kymmenyksellä.

• kahveetunnilta

4€ riittää ja vähintään 12h päiviä mielellään..

• aivan typerää.......

vai tollai. ei kannata kun työttömänä saa enemmän käteen kuussa. ite maksan vuokran ja ruuat, niin kyllä lasken ja katon mikä kannattaa ja mikä ei. en ole töitä vastaan mut työstä pitää saada palkkaa, eikä vaan hyväksi käyttää. ja työkkärit vaan ajattelee työttömyys lukuja, sinulla ei ole mitään sana valtaa omasta elämästä tai tieneksistä. noita tukityön juttuja pitäs nostaa 9e tunti ja 8h pv. niin muutama satanen jäis käteen kuussa työnteosta, muuten ei kannata tukityöt.

• joopa joo

täyttä paskaa.....

• kahveetunnilta

4€ 12h ja launtait myös työpäiviksi.

• Kahveeta tunneissa.
        Oletko koskaa tehnyt kunnolla töitä ?
        Minä sentään olen joskus tehnyt 3 vuotta töitä, ilman ensimmäistäkään vapaapäivää, Jalkakin oli välillä poikki, mutta ei, tehtävä oli.
        En saanut lomittajaa vaikka jalka kipsissä.
        Kun soitin Oulusta leikkaukseen mennesssä Pappilalle, jotta saisko lomittajan kun olen leikkaukseen menossa, niin Pappila sanoi PERHEELLISET ON ETUSIJALLA. Eipä auttanut kuin lähteä lypsylle yöllä.
        Muutama kipsi tuli paskaksi tallottua.
        Työpäivät oli12-18 tuntisia ja joka ainut viikonpäivä. Laskennallisesti työpäiväni oli20 tuntia.

• niin juttiinsa

Älä viiti kirjoittaa täyttä paskaa!!

• juude, jaade

ketä tarkoitat.

• suomiiiii.....

se on sitä suomen pakkotyötä.

• työtönnä

mikä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      101
      4646
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3172
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2909
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1680
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1264
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      911
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      884
    Aihe