hei, tarjoan kotia kissanpennulle, minulla on jo ennestään yksi n. puolvuoias narttu.
mielellään uros mutta naaraskin käy.
on jo ennestään paljon kokemusta kissoista, ja samoin kissallani on kokemusta muistakin kissoista ja eläimistä.
viestiä tänne: Tuhannen.timo at gmail.com
otetaan kissanpentu - äänekoski!
6
523
Vastaukset
- KKKKKjb
Etkö halua maksaa pennusta mitään?
- Raisa4
Hei minulla olisi 2 vuotias tyttö kissa nimeltään Nöpö. Lapsi rakas ja sisäsiisti, annetaan hyvään kotiin tarvikkeineen allergian vuoksi.
- luomukatti
uros nartun seuraksi? kissafarmariksi kai aiot vai oletko leikkuuttanut nartun ja aiotko salvaa uroksen?
- KISSALLE KOTI
MOI, ILMOITUSHAN ON OLLUT JO KAUAN, JOTEN JOKOS OLET KISSAN SAANUT? EILEN NIMITTÄIN SYNTYI SAARIJÄRVELLÄ 4 UUTTA KISSANPENTUA?
NIISTÄ JOUTAA, HÄVITETÄÄN OSA, ELLEI LÖYDY KOTIA..- idioooootit
vieläkö näitä kissanpennun hävittäjiä on olemassa :( kuolkaa jo sukupuuttoon julmat ihmisenkuvatukset!
- varo
varokaa kissan ottajia jos perhe on lapsia täysi niin se tulee vaan leluksi niille ja rääkättäväksi niin kun on tapahtunut äänekoskella tietoa on hävetkää ihmiset hyi !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras531211- 281114
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118952Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46723
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715