O: Citroen Xantia 19995vm

Edellisen katsastuken jäljeltä on lamput vaihdettu mutta uutta kats, ei ole tehtyä.
Muuten auto on hyvässä kunnossa, olen vaihdatanut 3000 euron edestä isoja osia. Uusi omistaja saa pitkäkestoisen auton. Saa nosta auton maasturiksi. Tumman sininen.
Hinta: 300€
Yhteystiedot: 0449524229 tai sp, [email protected]
12202
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

5.-99 vai yksi9 liikaa?ajomäärä koneella?farmari?koukku?paikkakunta/lääni?jakohihnaremonttikin tehty/korj.:n kuitti/leima siitä?katsastuksen muut vaatimukset?

Äänestä
  • Ei farmari, tavallinen, koukku on, Järvenpää, Etelä-suomi. leima laitetaan kyllä jakohihnavaihdosta, se vaihdetti kokonaan koska edellinen oli lopussa. Katsastuksen muut vaatimukset on korjattu.

Äänestä

• millois voi ajella,onko leimaa ja verot maksettu?

Äänestä

• kepsukka1 kirjoitti:

millois voi ajella,onko leimaa ja verot maksettu?

Uusi 2-nen katsastus pitää tehdä, mutta viat on korjattu, verot on maksettu.

Äänestä

1.8 8-vai 16venttiilinen?Vaiko 2:litrainen?
Halpa jokatapauksessa on..

Äänestä
  • Moi, 2 litranen, osta pois vaan niinkauan kun se on vaan tallella.

Äänestä

• siimuliini kirjoitti:

Moi, 2 litranen, osta pois vaan niinkauan kun se on vaan tallella.

olisin jo,ellei varaosa-autoni olisi 1.8..
    siitä saisi sen tarvittavan vetokoukunkin.
    Mut palaan ehdottomasti asiaan,mikäli tulee tyhjä kohta eli mahtuisi kakkosauton paikalle/korvaajaksi/varalle.
    Ellei sit jakohihna katkea omasta just ehjäksi ja kats.:en saatuani..

Äänestä

• ksanter kirjoitti:

olisin jo,ellei varaosa-autoni olisi 1.8..
    siitä saisi sen tarvittavan vetokoukunkin.
    Mut palaan ehdottomasti asiaan,mikäli tulee tyhjä kohta eli mahtuisi kakkosauton paikalle/korvaajaksi/varalle.
    Ellei sit jakohihna katkea omasta just ehjäksi ja kats.:en saatuani..

mun autossa on vetokoukku!!

Äänestä

• siimuliini1 kirjoitti:

mun autossa on vetokoukku!!

sori..juu niin pitääkin,se maksaa uutena muuten 200..
    irrotettava 300!

Äänestä

• ksanter kirjoitti:

sori..juu niin pitääkin,se maksaa uutena muuten 200..
    irrotettava 300!

Hei, en oikein ymmärrä, oletko ostamassa mun autoa vai ei??

Äänestä

Autosi kiinnostaa. Sattuisiko sinulla olevan tarvetta kunnon kannettavaan tie kannettaviin tietokoneisiin sillä olen satsannut niihin kovasti ja osaksi haluaisin pikku vaihtokauppaa hieroskella. Olen myös kilpapyöriä osstellut ( hyviä sellaisia) Jos sattuu sinun harrastuksiin soitathan. 046-8800703 Marko

Äänestä
  • auto on jo myydy.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

siimuliini kirjoitti:

Edellisen katsastuken jäljeltä on lamput vaihdettu mutta uutta kats, ei ole tehtyä.
Muuten auto on hyvässä kunnossa, olen vaihdatanut 3000 euron edestä isoja osia. Uusi omistaja saa pitkäkestoisen auton. Saa nosta auton maasturiksi. Tumman sininen.
Hinta: 300€
Yhteystiedot: 0449524229 tai sp, [email protected]

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu