Ruhon hävittäminen?

Mietiskelevä

Paljon puhutaan kuinka nylkeminen tapahtuu oikeaoppisesti ja kuinka nahkaa tulee käsitellä, jotta siitä tulisi kunnollinen.

Mutta sanokaahan miten te hävitätte esim ketun tai supikoiran ruhon nylkemisen jälkkeen.

Muutamia ruhoja olen jättänyt metsään ajatuksella luonto hoitaa, mutta sanokaapas nyt mitä noille ruhoille tulisi oikeaoppisesti tehdä.

5

4071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryynäsen Topi

Mettään vaan. Ne katoaa muutamassa päivässä kun luonnon siivouspalvelu ne hoitaa. Supit, ketut, korpit, varikset yms. Kesällä tietenkin voi haudata mutta usein turhaa sekin kun seuraavana yönä pedot kaivaa raadon ylös. Joku alkaa varmaan tästäkin napisemaan mutta eihän niitä miljoonia elukoita kukaan muutenkaan tuolla metässä hautaamassa ole.

• pedon surma

kannattaa kasata ne ruhot sopivaan paikkaan haaskaksi ja joku ilta käydä ampumassa siihen haaskalle tulevat pedot myös, ja laittaa nekin siihen syötiksi. Näin se homma etenee, niin kauan kun on petoja niin ei haaskalta syöminen lopu

• Jägaren

Itse olen jättänyt suoraan syötiksi löukkuun... kanu loukkuun kun mahtuu ja supit syövät toisiaan. On toiminut jo monta vuotta!

• näin naapurissa

Viron pojat kun saavat metsässä supin tai ketun, niin taittavat nuoren koivun ja laittavat raadon jalasta nippusiteellä latvaan ja päästävät irti. Linnut hoitaa sitten loput. Idea tuossa on se, että kun villisiat saavat helposti trikiinejä pienpedoista, niin raadot pidetään poissa sikojen ulottuvilta.
      Asutusten lähellä kyllä hautaavat ne.

• Aavok

Niksi-Pirkko auttaa:Pese-maitopurkit.Paloittele lihat purkkeihin,laita pakastimeen.Saat näistä hyvät sapuskat koirallesi!Kannattaa opetella nylkemaan,kaapimaan nahan puhtaaksi ja suolaamaan tynnyriin. Osatajia löytää kyselemällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6478
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      6024
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2953
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2404
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2075
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1784
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1208
    Aihe