Ruhon hävittäminen?

Mietiskelevä

Paljon puhutaan kuinka nylkeminen tapahtuu oikeaoppisesti ja kuinka nahkaa tulee käsitellä, jotta siitä tulisi kunnollinen.

Mutta sanokaahan miten te hävitätte esim ketun tai supikoiran ruhon nylkemisen jälkkeen.

Muutamia ruhoja olen jättänyt metsään ajatuksella luonto hoitaa, mutta sanokaapas nyt mitä noille ruhoille tulisi oikeaoppisesti tehdä.

5

3870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryynäsen Topi

Mettään vaan. Ne katoaa muutamassa päivässä kun luonnon siivouspalvelu ne hoitaa. Supit, ketut, korpit, varikset yms. Kesällä tietenkin voi haudata mutta usein turhaa sekin kun seuraavana yönä pedot kaivaa raadon ylös. Joku alkaa varmaan tästäkin napisemaan mutta eihän niitä miljoonia elukoita kukaan muutenkaan tuolla metässä hautaamassa ole.

• pedon surma

kannattaa kasata ne ruhot sopivaan paikkaan haaskaksi ja joku ilta käydä ampumassa siihen haaskalle tulevat pedot myös, ja laittaa nekin siihen syötiksi. Näin se homma etenee, niin kauan kun on petoja niin ei haaskalta syöminen lopu

• Jägaren

Itse olen jättänyt suoraan syötiksi löukkuun... kanu loukkuun kun mahtuu ja supit syövät toisiaan. On toiminut jo monta vuotta!

• näin naapurissa

Viron pojat kun saavat metsässä supin tai ketun, niin taittavat nuoren koivun ja laittavat raadon jalasta nippusiteellä latvaan ja päästävät irti. Linnut hoitaa sitten loput. Idea tuossa on se, että kun villisiat saavat helposti trikiinejä pienpedoista, niin raadot pidetään poissa sikojen ulottuvilta.
      Asutusten lähellä kyllä hautaavat ne.

• Aavok

Niksi-Pirkko auttaa:Pese-maitopurkit.Paloittele lihat purkkeihin,laita pakastimeen.Saat näistä hyvät sapuskat koirallesi!Kannattaa opetella nylkemaan,kaapimaan nahan puhtaaksi ja suolaamaan tynnyriin. Osatajia löytää kyselemällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2755
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2094
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1961
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1742
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1123
    Aihe