Onko kellään tietoa, onko suolasta muuta haittaa kuin verenpainen nousu? Mulla on hyvät paineet ja tykkää suolasta joten voinko syödä tuvallisin mielin?
Suolan haitat
7
345
Vastaukset
- luonnollista
puhdistamaton merisuola paras
- Sirpanen
Hanki himalajan vuorisuolaa/ruususuolaa vaaleanpunaista, olen ostanut sitä jalokivigalleriasta se ei ole vaarallista siinä on 82 mineraalia, Isäni hiukset alkoi tummumaan kun on käyttänyt tätä koska sai tarvitsemansa mineraalit suolasta.
- kohtuudella
Luonnollinen suola on hyväksi.
http://www.terveydenjuuri.fi/4-syyta-vaihtaa-tavallinen-suola-laadukkaaseen-merisuolaan/
Ja ruoka maistuu hyvälle :) - hyvä ruoka
Valtaosa meistä pitää suolaa pahana asiana ja sitähän se normaali kaupan yliprosessoitu valkoinen jauhe onkin. Mutta kun puhumme aidosta raffinoimattomasta merisuolasta, niin se on jo aivan eri juttu.
http://www.raikasweb.com/syokaa-suolaa
http://www.terveydenjuuri.fi/4-syyta-vaihtaa-tavallinen-suola-laadukkaaseen-merisuolaan/ - luonnollista
Liika suola kerää nestettä.
Ja varsinkin teollinen suola.
Teen ruokani ite ja mausta merisuolalla kohtuudella. Ei mitään nesteen kerääntymistä.
Mutta jahka syö ulkona, niin johan turpoaa ja vettä menee lopun iltaa lasitolkulla. - kohtuus kaikessa
Liika suola ja hiilihydraattipitoisten vilja,sokeri,alkoholi sisältävä ruokavalio kerää nestettä,turvottaa,lihottaa.Ja sairastuttaa ajan mittaan sydän ja verisuonitauteihin,diabetes jne.Elämäntavat ja ruokavalio näkyvät myös ulospäin.
- turvonturvon
Olen aina ollut lihava vaikka syön terveellisemmin kuin useimmat ihmiset.
Suola ei ole koskaan turvottanut minua vaan kaikki on pelkkää läskiä joka on ollut minussa koko ikäni. Samanmallinen oli äitini vaikka oli pula-ajan lapsi eikä varmasti liiasta ruoasta turvonnut.
Olen huomannut että vääränlaisella ruoalla itsensä lihottaneet lihovat enemmän yläkropasta. Naama leviää ja kaula häipyy kokonaan eikä henki kulje kunnolla kun pallea painaa keuhkoja ym.
Syön terveellisesti ja vatsa toimii eikä olossa ole moittimista. Silti painan puolet enemmän kuin normaalikokoiset ihmiset. Nälässä en kuitenkaan halua kitua vaikka joku ulkopuolinen vetäisi omat johtopäätöksensä painoni perusteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918