kassaneidin kanssa

varattumies10

Tässä erään viime syksyisen päivän tapahtumia. Olin asioinut jo parin vuoden ajan kahvilassa, jossa tämä hiukan ujon tuntuinen, vaalea ja löysien työvaatteidensa alla hoikka parikymppinen nainen työskenteli(kutsutaan tässä vaikka Tiinaksi). Itse olen vajaa kolmekymppinen normaalivartaloinen mies, ja toimin huoltomiehenä. Maksun lomassa oli aina tapana sutkautella jotain juttua, viime vaiheissa jopa hieman kaksimielistäkin..Olin huomannut jo onkin aikaa, että Tiina oli kohdatessamme kassalla jotenkin jännittyneen oloinen ja aivankuin hänellä olisi jotai asiaa. Eräänä syksyisenä aamuna Tiina kuitenkin rohkaistui ja pyysi minua asentamaan kotiinsa lamppua. Suostuin tietenkin ja jo samana iltana suuntasin Tiinan luo mielessä, että pääsisin asentamaan lampun lisäksi myös kullia Tiinan pilluun. Saavuttuani perille, Tiina keitti kahvit ja kertoi, ettei ole ostanut vielä lamppua. Olin jo arvannutkin sen, että lamppu oli "tekosyy". Huomasin Tiinan olevan erittäin kiihoittunut ja pyysinkin häntä kanssani sohvalle. Tiina tulikin heti päälleni ja kiihkeä suutelu päätyikin nopeasti vaatteiden riisuntaan. Nähdessään juhlakunnossa olevan kaluni (16cm) alkoi Tiina imeä ja nuolla kyrpääni, ja ujohkosta tytöstä ei ollut tietoakaan. Tiinan ollessa jalkojeni välissä, hiplasin hänen vakoaan jalallani ja tämä pillu olikin todella märkä..Halusin päästä panemaan tuota herkkua ja ohjasin Tiinan hänen sänkyynsä makuulle. Kortsukin löytyi ja nussiminen alkoi Tiinan voihkiessa kiimaisena. Ei aikaakaan, kun Tiina sai orgasmin ja itsekin laukesin melko pian. Suihkun jälkeen olimme taas toistemme kimpussa ja koko loppuilta meni seksin merkeissä. Tämän illan jälkeen ollaan tapailtu säännöllisesti, mutta ainoastaan seksin merkeissä..

8

14790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girlie91

      Hyvä tarina hei.

    • Haikuinen

      Voi apua kävisipä mullekki joskus noin. Vaikka en kassaneitinä olekaan. Vaan yleisesti ottaen...esim että kun käyn lounastauolla opiskelun ohessa, niin voi kun joka päivä joku mies katselisi minua niin että haluaisi minua kovasti. Joka päivä katseenvaihtoa ja sitten pari sanaa...ja sitten jotenkin ajautuisimme harrastamaan kiihkeää seksiä...oi että!

      • Anonyymi

        Kyllä sen huomaa kum nainen on halukas näin vanhempana miehenäkin joskus huomaan että siellä kassatytön housuissa kostuu..
        Tänäänkin nuori muodokas blomdi otti tilaukseni ja kun katselin hieman hörskisti mustan t- paidan peittämiä pyöreitä c kupin rintoja ,niin huomadin kuinka tytön posket punehtuivat .
        Ja kääntyessään laittamaan annoksen uuniin hän kumartui hetkeksi ja antoi minun ihailla kiinteitä mustien legginsien verhoamia pakaroitaan
        Ne olivatkin todella kiinteät.täydelliset puolipallot
        Kyllä hän tuntui pitävän vanhemmankin miehen katselusta
        Taidanpa alkaa vakioasiakkaaksi jos vaikka pääsis lampunvaihtoon...


    • Dbooks

      Tarina oli hyvä, mutta kaipaa kuitenkin lisää tunnetilojen kuvailua. Voisit myös kertoa henkilöistä (Tiinasta & itsestäsi ) millaisia henkilöitä, hieman tapahtuma paikkaa. Pienellä höystöllä tuosta saisi hyvän seksi novellin.

    • tiinakuminainen

      Tiina niminen kuminen nainen,jota aloittaja nussii

    • rouva57

      kehtaakin kehua olevansa varattu

      • Anonyymi

        Tiina-nukke on varattu eikä anna persettä muille.


    • Anonyymi

      Lähtikö silmien seisonta?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe