Miten saan poistettua Treffi Plus palvelun pois käytöstä? Aikanaan tilasin sen puhelimella kahdeksi viikoksi ja nyt huomasin että se on edelleen käytössä vaikken ole sitä uusinut. Joudun siis ilmeisesti maksamaan palvelusta puhelinlaskun yhteydessä!?! Enkä löytänyt mistään ohjetta sen poistamiseen. Eli osaisko joku neuvoa miten toimin ettei tarvitsisi taas maksaa turhasta?
Treffi Plus palvelun poisto?
3
108
Vastaukset
- t982873
Johtuisiko siitä, että Plus- aikaa on lisätty kaikille alkuvaiheen bugien vuoksi? En tiedä paljonko aikaa lisättiin kun ehdin irtisanomaan profiilini vaikka Plus-aikaa oli sisällä ja siitä ei tietenkään mitään hyvitystä enää saanut. Ymmärtääkseni myös tekstiviestimaksut poistuivat uuden systeemin myötä ja jatkossa kelpaa vain luottokortti.
- igor3
Ei onnistu oman profiilin poisto, mikä mättää? Vaikka ohjeita noudattaa mitään ei tapahdu. Oma profiilini on täysin tarpeeton tällähetkellä!
- vilunkipeliä
eivät @suomi24:n porukat salli profiileja poistaa koska haluavat pitää käyttäjäluvut korkeana, heuheu!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214