Ns "aisankantaja"?

Haluan kuulla kokemuksia # aisankantajana# olemisesta. Kiinostaa että mistä moinen johtuu? Minua on kiehtonut jo pitkään ko asia ja se on todella kiihottava juttu. Miksi se kiihottaa ja on kuin kuumeinen olo kun sitä ajatteleekin. Näen usein unta ko asiasta. Minun unessani toistuu hyvin samankaltainen tapahtuma, voimoni käy vieraissa ja tulee sitten kotiin hyvin touhukkaana - energisenä ja jalkoväli kosteana. Minulla on joskus aikanaan ollut kimppaa naisyst kanssa ja siinä oli samankaltainen värinä. Ei ollut mustasukkaisuutta vaan erittäin myönt kokemus ja hullaannuttava. Haluanko vain yksinkertaisesti jakaa rakkaan, hyvän vaimoni myös muiden kanssa? Olen ilmeisesti jotenkin "humaani" yksilö?? Onko teillä kokemusta ja ymmärrystä tällaisesta humanismista?

8

4127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Sana jota haet on aisankannattaja.

• Niin minäkin

Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.

• Kukkopoeka
        Niin minäkin kirjoitti:

Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.

Tai oikeasti Cuckold!

• kylmäkulliko
        Kukkopoeka kirjoitti:

Tai oikeasti Cuckold!

..ja tarkoittaa siis mitä?

• Jakaja1

Kyllä kysymys on laajennetusta RAKKAUDESTA, siis jakamisen ilosta! Minusta se on tosi upeaa ja tuo uuden ulottuvuuden rakkauteen!

• Kiimaineneldorado

Olipa upeasti kuvattu tuo energinen fiilis! Sähköinen tunnelma on myös minulla kun vaimoni käy kylässä ja tulee kotiin paikat kosteana. Minun tehtäväni on olla kotona pöytä katettuna yöpalaa varten. Saan kyllä osani kaikesta kattauksesta!

• Juuri näin, kaikki saa osansa!

• Ai_saa

Minäkö aisankannattaja ? Haluan katsella , kun vaimoni nussii nuorten kundien kanssa ja osallistus myös. En ole mitenkään elistettu tai kykenemätön. Päin vastoin, minä hallitsen tilanteen. Eikö aisankannatukseen liity tuo alistaminen myös ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3295
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      365
      3011
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      75
      2838
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2719
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2228
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1849
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1759
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1758
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1749
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1629
    Aihe