Haluan kuulla kokemuksia # aisankantajana# olemisesta. Kiinostaa että mistä moinen johtuu? Minua on kiehtonut jo pitkään ko asia ja se on todella kiihottava juttu. Miksi se kiihottaa ja on kuin kuumeinen olo kun sitä ajatteleekin. Näen usein unta ko asiasta. Minun unessani toistuu hyvin samankaltainen tapahtuma, voimoni käy vieraissa ja tulee sitten kotiin hyvin touhukkaana - energisenä ja jalkoväli kosteana. Minulla on joskus aikanaan ollut kimppaa naisyst kanssa ja siinä oli samankaltainen värinä. Ei ollut mustasukkaisuutta vaan erittäin myönt kokemus ja hullaannuttava. Haluanko vain yksinkertaisesti jakaa rakkaan, hyvän vaimoni myös muiden kanssa? Olen ilmeisesti jotenkin "humaani" yksilö?? Onko teillä kokemusta ja ymmärrystä tällaisesta humanismista?
Ns "aisankantaja"?
8
3999
Vastaukset
- ........
Sana jota haet on aisankannattaja.
- Niin minäkin
Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.
- Kukkopoeka
Niin minäkin kirjoitti:
Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.
Tai oikeasti Cuckold!
- kylmäkulliko
Kukkopoeka kirjoitti:
Tai oikeasti Cuckold!
..ja tarkoittaa siis mitä?
- Jakaja1
Kyllä kysymys on laajennetusta RAKKAUDESTA, siis jakamisen ilosta! Minusta se on tosi upeaa ja tuo uuden ulottuvuuden rakkauteen!
- Kiimaineneldorado
Olipa upeasti kuvattu tuo energinen fiilis! Sähköinen tunnelma on myös minulla kun vaimoni käy kylässä ja tulee kotiin paikat kosteana. Minun tehtäväni on olla kotona pöytä katettuna yöpalaa varten. Saan kyllä osani kaikesta kattauksesta!
- Ai_saa
Minäkö aisankannattaja ? Haluan katsella , kun vaimoni nussii nuorten kundien kanssa ja osallistus myös. En ole mitenkään elistettu tai kykenemätön. Päin vastoin, minä hallitsen tilanteen. Eikö aisankannatukseen liity tuo alistaminen myös ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212