Haluan kuulla kokemuksia # aisankantajana# olemisesta. Kiinostaa että mistä moinen johtuu? Minua on kiehtonut jo pitkään ko asia ja se on todella kiihottava juttu. Miksi se kiihottaa ja on kuin kuumeinen olo kun sitä ajatteleekin. Näen usein unta ko asiasta. Minun unessani toistuu hyvin samankaltainen tapahtuma, voimoni käy vieraissa ja tulee sitten kotiin hyvin touhukkaana - energisenä ja jalkoväli kosteana. Minulla on joskus aikanaan ollut kimppaa naisyst kanssa ja siinä oli samankaltainen värinä. Ei ollut mustasukkaisuutta vaan erittäin myönt kokemus ja hullaannuttava. Haluanko vain yksinkertaisesti jakaa rakkaan, hyvän vaimoni myös muiden kanssa? Olen ilmeisesti jotenkin "humaani" yksilö?? Onko teillä kokemusta ja ymmärrystä tällaisesta humanismista?
Ns "aisankantaja"?
8
3823
Vastaukset
- ........
Sana jota haet on aisankannattaja.
- Niin minäkin
Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.
- Kukkopoeka
Niin minäkin kirjoitti:
Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.
Tai oikeasti Cuckold!
- kylmäkulliko
Kukkopoeka kirjoitti:
Tai oikeasti Cuckold!
..ja tarkoittaa siis mitä?
- Jakaja1
Kyllä kysymys on laajennetusta RAKKAUDESTA, siis jakamisen ilosta! Minusta se on tosi upeaa ja tuo uuden ulottuvuuden rakkauteen!
- Kiimaineneldorado
Olipa upeasti kuvattu tuo energinen fiilis! Sähköinen tunnelma on myös minulla kun vaimoni käy kylässä ja tulee kotiin paikat kosteana. Minun tehtäväni on olla kotona pöytä katettuna yöpalaa varten. Saan kyllä osani kaikesta kattauksesta!
- Ai_saa
Minäkö aisankannattaja ? Haluan katsella , kun vaimoni nussii nuorten kundien kanssa ja osallistus myös. En ole mitenkään elistettu tai kykenemätön. Päin vastoin, minä hallitsen tilanteen. Eikö aisankannatukseen liity tuo alistaminen myös ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole667968Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297595Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282142IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773