Siis anteeksi piti kysymäni, että koska nainen on parhaimmillaan ?
Mitä miehet olette mieltä?
Koska nainen on tiukimmillaan
21
255
Vastaukset
- yammy!
16-19 vuotias neitsyt on ihan paras!
- eisuomi naisissa
utopiaa.
- done that
eisuomi naisissa kirjoitti:
utopiaa.
hmm... =)
- Nasdaq
Mjoo.
Kyllä (mun kokemuksen mukaan) nainen on tiukimmillaan silloin kun on kärähtänyt sellaisen kusetuksesta.
(naurua) - T: ltä?
Oliko tää T: ltä?
- aamukakan
aikaan
- nautitko siitä?
onko tuoksulla väliä?
- happy ending
Sillon kun se ei oo vähään aikaa saanut.
- määritystä!
määrittele aika
- häpi endink
määritystä! kirjoitti:
määrittele aika
yli kolme kuukautta
- )99(
häpi endink kirjoitti:
yli kolme kuukautta
aika pitkä aika
Kyllä nainen on tiukimmillaan silloin kun mies yrittää luistella sovituista kotitöistä. Varsinkin seksi on silloin täysin poissuljettua ellei se mene läpi, että pienen herkän hetken ansiosta olisi tarmoa kotitaloustöihin. Onnistuu tosin vain kerran meilt..niiltä miehiltä, jotka tarvii päikkärit rakkauden töiden jälkeen =)
- ,..,.
Tuollainen ämmä kannattaa dumpata heti tai sitten tasapuolisuuden vuoksi vaatia hyvää seksiä kun se pyytää kyytiä kauppaan yms. Suosittelen kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa.
- Jaa?
,..,. kirjoitti:
Tuollainen ämmä kannattaa dumpata heti tai sitten tasapuolisuuden vuoksi vaatia hyvää seksiä kun se pyytää kyytiä kauppaan yms. Suosittelen kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa.
että oikein _hyvää_ seksiä!
- .,...,.
Jaa? kirjoitti:
Jep. Joskus olisi hyvä saada sitäkin.
- .,...,.
Jaa? kirjoitti:
Niin lisättäköön, jos et tiedä mitä se on.
On helpompi kertoa mitä se ei ole. Se ei ole esteettisesti kaunista seksiä. Se ei liity mitenkään estetiikkaan.
Se on sellaista mikä tuntuu hyvältä. Molemmissa päissä. - Jaa?
.,...,. kirjoitti:
Niin lisättäköön, jos et tiedä mitä se on.
On helpompi kertoa mitä se ei ole. Se ei ole esteettisesti kaunista seksiä. Se ei liity mitenkään estetiikkaan.
Se on sellaista mikä tuntuu hyvältä. Molemmissa päissä.no missä olet sitä saanut, kun opettamaan alat?
- Kyöstix
24/7
- wikkemies
laita viestiä >>>[email protected]
- parasta ennen...
Katso parasta ennen päiväysmerkintä
- jaahas7
Tiukimmillaan silloin kun kiristää nutturaa tai mies ajattelee pelkkää seksiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682