Masentuneisuuttako vaan?

Kylmä..

Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Mulla pitäis olla kaikki asiat hyvin, mut silti koko ajan ahdistaa. Oon huonolla tuulella koko ajan tai sitten mua ei huvita mikään. Mieluiten olisin aina vaan kotona.
sitten on pahoja ajatuksia. Mietin millaisen viestin jättäisin jos tekisin itsemurhan. Mihin sen jättäisin, ketä sen löytäis eka, mitä se henkilö miettis...jne.
Sitten näen painajaisia. Yleensä jotain sellaista ahdistavaa että mua ajetaan takaa, mutta yhtäkkiä mä olenkin se joka jahtaa. Muutun niissä unissa ihan sekopääks. Viimeyönä näin unta että hakkasin jotain miestä puukolla jalkoihin, mutta se mies vaan nauro. Se oli kauheeta.
Pelkään että sekoon lopullisesti.

5

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullugaani

En ole unenselittäjä, mutta onko sinut kenties raiskattu ja haluat kostaa raiskaajalle.
      Lyö sitä äijää seuraavan kerran keskivartaloon, niin kyllä nauru loppuu!

Voisithan sää tietysti varata ajan lääkärillekin.

• Kylmä..

Ei mua raiskattu oo. Henkisesti kylläkin, vuosi sitten kihlattuni petti mua enkä vieläkään oo täysin sinut asian kans. Anteeksi oon antanu mut unohtaa en voi. Yleensä en mieti enää koko asiaa, mutta silloin ku se tulee mieleen, niin on entistäkin masentuneempi olo.
        Vaikka tiedän ettei tää mun masennus johdu siitä, koska en yleensä edes ajattele koko asiaa...

• hullugaani
        Kylmä.. kirjoitti:

Ei mua raiskattu oo. Henkisesti kylläkin, vuosi sitten kihlattuni petti mua enkä vieläkään oo täysin sinut asian kans. Anteeksi oon antanu mut unohtaa en voi. Yleensä en mieti enää koko asiaa, mutta silloin ku se tulee mieleen, niin on entistäkin masentuneempi olo.
        Vaikka tiedän ettei tää mun masennus johdu siitä, koska en yleensä edes ajattele koko asiaa...

No ehkä kannattais puhua asiat selväksi kumppanisi kanssa, kun menneisyys näyttää sinua selvästi vaivaavan.
        Suosittelisin edelleen myös lääkärikäyntiä, koska sulla on itsetuhoisia ajatuksia. Monet masentuneet saavat lääkäriltä hyvät rohdot, joilla mieliala alkaa pikkuhiljaa kohenemaan taikka sitten ei. Jotkut viisaat on kuulemma joskus tutkinut, että 20% masentuneista ei hyödy lääkehoidosta.

• tyttö
        Kylmä.. kirjoitti:

Tiedätkö, että uskottomuus on tosi kova juttu, Kyllä se vaikuttaa mielialaan, vaikka anteeksi on antanut ja sitä ei ajattele. Kun nyt muistaisin yhden linkin, missä oli tosi hyvä juttu uskottomuuden käsittelyyn, en muista, mutta yritän etsiä. Onkohan nyt niin, että olet tämän tapauksen tai jonkin muun vuoksi, menettänyt elämänhalun, oletko alistunut, oman elämän hallinta on kadoksissa, oletko läheisriippuvainen, etkö uskalla tehdä omaa elämääsi koskevia ratkaisuja, minustakin kannattaisi hakea apua.

• Samanlainen

Tunnen ihan samoin, tilanteenikin on kovin samanlainen. Unia en tosin näe mutta normaalisti en ole nukkunut aikoihin. En ole uskaltanut lääkärille kun en itekkään tiedä olenko sen tarpeessa. Olisikohan ajatusten vaihdosta mitään apua, haluaisitko kirjoitella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2794
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      91
      1667
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1129
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      821
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      754
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe