Xbox 360 slim muuntaja/virtalähde halvalla?

elias27

Eli mitä kannattas tehdä, kun boxin muuntaja pitää kauheaa ääntä? Boxi on vähän yli vuoden vanha, kaikki on toiminu tähän asti hyvin. Korjaaminen varmaan maksaa enemmän kun muuntaja itse. Eli mikä olis halvin tapa saada muuntaja hiljaseks? Boxi ja muuntaja toimii muuten ihan hyvin, eli siis muuntaja ei ole rikki, se vaan pitää kovaa ääntä.

Kiitos jo etukäteen kaikista asiallisista kommenteista!

7

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susku

No empä tiedä! =)

• ÄäääksBox

Takuuseen? Katoppa Xbox.fi, ja sieltä yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella.

• elias27

Ei siinä mun mielestä oo ku 1 vuosi takuuta ja tää on vähän yli vuoden vanha : (

• ÄääääksBox

Mulla on ainaki kaks vuotta. Et tarvi edes kuittia, katsot vaan ne numerosarjat konsolin takaa. Kysyminen ei maksa, joten siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

• ÄäääksBox
        ÄääääksBox kirjoitti:

Mulla on ainaki kaks vuotta. Et tarvi edes kuittia, katsot vaan ne numerosarjat konsolin takaa. Kysyminen ei maksa, joten siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

Kylläpä muuten tuo Xbox sivustokin sanoo takuuksi 1 vuosi ja oheislaitteille 90 päivää. Mulla tosiaan lukee kuitissa 2 vuotta jostain syystä...

• elias27

Myydäänköhä näitä virtalähteitä jossakii lappeenrannan lähellä?
      Mielummin kävisin paikan päältä hakemassa kun netistä tilaamalla.

• takuuu takuu

xboxilla on kahden (2) vuoden takuu ostopäivästä joten vie se takas sinne kauppaan ja ne rantaa sulle ohjeet kuinka lähetät sen huoltoon saksaan ilmaiseksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1713
    3. 70
      1303
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      205
      1289
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1029
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      981
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      16
      853
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      837
    Aihe