Oliskos jollain niitä vanhoja muumimukeja, joita ei enää myydä kaupoissa niin jääny käyttämättömiksi kaappiin?? Olisin todella kiinnostunut ostamaan niitä, mutta korkeintaan 20 eurolla. Ehtona tietenkin, että ne ovat hyvänkuntoisia.
Vanhat muumimukit??
3
1020
Vastaukset
- Buumi
Onhan niitä vanhoja, käyttämätttömiä mukeja, mutta esim. Millenium-mukista saa jo tällä hetkellä yli 60€, ja jos malttaa odotella vielä jonkun vuoden, tuotto on suurempi. Että silleesti.
- hostkulli
Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa... Mulla olisi n. 30 kpl muumimukeja alkuajoilta lähtien myynnissä (tarvittaessa, jos saan hyvän hinnan saatan myydä, - muuten ei tarvetta välittömästi realisoida), ehkä saatan säästää myös lapsille vesimukeiksi (kuten itse nyt käytän Tapio Wirkkalan 1950-luvun perintölaseja)...
- Alkava keräilijä
hostkulli kirjoitti:
Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa... Mulla olisi n. 30 kpl muumimukeja alkuajoilta lähtien myynnissä (tarvittaessa, jos saan hyvän hinnan saatan myydä, - muuten ei tarvetta välittömästi realisoida), ehkä saatan säästää myös lapsille vesimukeiksi (kuten itse nyt käytän Tapio Wirkkalan 1950-luvun perintölaseja)...
Mitä mukeja ja millä hinnalla löytyy??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691