Olemme suunnitelleet matkaa Kanarialle ja tarkemmin Puerto Ricoon ensi marraskuussa. Meillä ei ole mitään kokemusta Kanariansaarista ja siellä olevista hotelleista. Joten Puerto Ricon hotellit ovat myös täysin tuntemattomia.
Monella teistä täällä surffailevista on varmasti kokemusta Puerto Ricosta ja sen hotelleista. Joten mitäpä suosittelette? Hotelli saisi olla suht rauhallinen ja sieltä pitäisi olla helpohko pääsy rannalle. Lähes kaikki hotellit lienevät rinteillä. Olen myös kuullut, että osasta on hankala päästä rannalle. Jonkinlainen hotelli-info olisi siis paikallaan.
Hotelleista löytyy tietoa matkanjärjestäjien sivuilta. Mutta kaikkein parhaan infon saa hotelleja käyttäneiltä. =)
Marraskuussa Kanarialle
7
333
Vastaukset
Olemme olleet Riu Vistamar-hotellissa ja sieltä oli ilmainen bussikuljetus Amadores-rannalle muistaakseni puolen tunnin välein.
Monet hotellit ovat tosiaan korkealla ja pitkä matka rannalle.- 17+12
Useissa hotelleissa/apartementoksissa on monta kerrosta rinteeseen rakennettuna. Joissain on hissi ja joissain ei eli on kuljettava rappusia joko ylös tai alas päästääkseen ulos hotellista. Jos on vaikeuksia portaissa syystä tai toisesta, tämä on aika ratkaiseva juttu, luulisin.
Ihan rannalla ovat mm. Marina Suites ja Punta del Rey ( "vanhan" rannan vastakkaisilla puolilla). Olen kuullut monien olevan näihin tyytyväisiä, itse en ole niissä ollut. Mutta muitakin vaihtoehtoja varmasti löytyy.
Amadoreksen puolta en juuri tunnekaan, varmaan sielläkin on helppokulkuisia vaihtoehtoja.
Hotellin rauhallisuus onkin sitten visaisempi asia. Paljon riippuu muista asukkaistakin, sattuuko paljon juhlivia porukoita samaan hotelliin. Puerto Rico sijaitsee laaksossa, ja musiikki tuntuu kantautuvan joka suuntiin rinteille. Me olemme majailleet aina laakson länsirinteellä eri apartementoksissa, ja sinne kuuluu musiikki hyvin aika kaukaakin. Matkamme ovat sijoittuneet maaliskuun puolivälin ja huhtikuun puolivälin paikkeille, ja silloin taitaa olla vähän rauhallisempi aika menossa, kun talvilomasesonki on lopuillaan (paitsi pääsiäisenä on meno vilkkaampaa kun paikallisväestö tulee etelärannalle viettämään pääsiäistä). - juuri tullut
hotelli marinasuite on rannalla ja el krego myös.ricossa amadorec piits vastapäätä uimarantaa ei portaita rannalle.
- is1967
Olemme olleet kolme kertaa peräkkäin Marina Suitesissa ja menemme taas vikolla kahdeksan. Hieno hotelli, siisti, upea allasalue, hyvällä paikalla, ei mitään moitittavaa. Marina Suites ei ole halvimmasta päästä mutta on hintansa väärtti, suosittelen.
- biitsille
Portonovo on myös lähellä rantaa/satamaa.
Amadoresissa on muutama hotelli rannan kupeessa. Muistaakseni Amadores beach ainakin. Sitten on vielä kiva kohde Puerto de Mogan jossa on muutama hotellivaihtoehto. - vakiasukas
Marraskuu on huonoin kuukausi, sadetta ja myrskyä eniten.
- Midusmmer2
Olemme olleet viikon sekä Marina Suitesin yksiössä että El Grecon bungalowissa. Molemmat oikein hyviä ja molempia voin suositella lämpimästi. Marina Suitesissa oli parempi (runsaampi) aamiainen, mutta kaikenn kaikkiaan El Greco oli huippu. Yritin varata sieltä huonetta hiihtolomaksi, mutta olivat myyneet kaikki huoneistot matkanjärjestäjlle, eivätkä ottaneet yksittäisiä varauksia :(
PuertoRicossa suurin osa hotelleista on tosiaan rinteillä = kaupamista riittää, mutta MarinaSuites ja El Greco ovat laakson "pohjalla" = ei turhia portaita.
Mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999