Hieno ohjelma,saa nauraa ja nauruhan pidentää ikää.......on hyvä hahmo Sanna "raipe helminen"
PUTOUS
14
280
Vastaukset
- fanitusta
sehän onkin jääkiekon kannattaja!
- Turha yle-maksu
Tylsäks menny, vähän joteski jaaritust paljolti,ei enää keksi uutta, lopettasivat jo koko ohjelma.
- lailla kieltää
Joutilas viihddttä!
- Linnan Samppa
Laila kieltää. Onpas mielenvikaista läppändeeriä!
- mielipidekirjoitus
En tykkää Putolus ohjelmasta. Ihan tyhmää. Ketäpä naurattaa?
- ei pure enää.
ensimmäinen vuosi oli parasta,nyt on tosiaan vähän vääntämistä nuo jutut.
- linnan samppa
Lailla kieltää!!
- putoaisi pois
En ymmärrä sun huumorintajuasi,jos tuommonen tekemällä tehty ja rautalangasta pakolla väännetty " huumori " naurattaa .....
- *askaa tuutin täydel
Oli aikasemmin minunkin lempiohjelma. Valitettavasti taso on pudonnut ja ei oikeastaan enää naurata, vaan paremminkin ohjelma aiheuttaa harmistuneisuutta, koska se on yksinkertaisesti vaan niin huono!
- Pyh-akka1
Mille te sitten nauratte? hänelle jolla menee elämässä huonosti? Tuohan on harmitonta viihdettä,ai kun mie tykkään putous ohjelmasta.
- Karimmmm
iihana suomalainen muija
- pyh-akka1
Huomenna illalla tulee Karimmmmm minun olohuoneeseen..ihgua.....
- uimala
Niin tuo on tosiaan hywa,tarvii kahtoo mailman menua et ymmärtää tuosta jotain,ummikolle tuo noup avauru,samppa on symppis! :)
- pyh-akka1
yritäppä puhuun ja kirjoottaa silleens kuin Karimmm....... oikeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855