Ei kertaakaan oksennetta ensi viikon aikana.
Who's in? ketään ei tapeta vaikka mokaisikin, mutta tää auttais varmasti tsemppaamaan :)
HAASTE!
3
178
Vastaukset 3
- mukis1
mukana todellakin!
- purge
Jes ihan mahtavaa mukis!! tsempataan toisiamme :) Mulla meni viime (tai siis tää nyt kulunut) viikko todella hyvin; en ollut kovinkaan ahdistunut ja oksensin viikolla vaan ti ja ke. to ja pe söin jopa säännöllisesti, mikä on mulle tosi harvinaista.
Mutta sitten. eilinen, ja tämä päivä, blaah. jääkaappi - vessa - jääkaappi - vessa... en jaksa. Joten nyt otan tämän haastemielessä! Katsotaan jos pystyn siihen ;)
tsemppiä sinulle! ja lisää porukkaa messiin vaan :) - mukis1
miten sulla on menny? (: ite meinasin mennä oksentamaan, mutta sitte sain itteni ulos kaverin kanssa ja en onneksi oksentanut. nyt kyllä ahdistaa, mutta samalla olen helvetin ylpeä itsestäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars2003348- 951493
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2621168- 1301158
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä871003- 99888
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun113722Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56715Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108688- 39617