HELLO! MITEN YLEENSÄ MAALISKUUN PUOLIVÄLISSÄ ON KELIT LONTOOSSA? ONKO VIELÄ KYLMÄÄ? OLEN KATSELLUT HOTELLIA PADDINGTON/BAYSWATER SUUNNALTA. ONPA VAIKEETA....5 YÖTÄ VIIPYISIN JA VALMIS MAKSAMAAN N.300 EUROA. AINA KUN LÖYDÄN HYVÄLTÄ KUULOSTAVAN HOTELLIN ON SITÄ JOSSAIN PALSTOILLA TAAS HAUKUTTU KOVASTI. SIISTI SAIS OLLA JA SUIHKU KUNNOLLINEN.EI ELUKOITA TAI HOMEEN HAJUA. ONKO EHDOTUKSIA?? Yksin lähden reissuun...
Maaliskuussa Lontooseen...
3
245
Vastaukset
- lived there
Ascot Hyde Park hotel ihan mukiinmenevä; huoneita rempattiin viime vuonna (mm. ei enää kokolattiamattoja ainakaan osassa huoneita, kylppäreitä uudistettiin). Valitettavasti viime vuoden lopulla hinnat ovat muuttuneet niin, ettei aamupala enää kuulu huonehintaan, näkyy maksavan £2,50.
- Hannele
Rhodes Hotel http://www.booking.com/hotel/gb/rhodes.fi.html
Oli siisti ja hyvien yhteyksien läheisyydessä. Huone oli pieni, mutta sisälsi kaiken tarpeellisen. Itse olin siellä marraskuussa. - travelbag
RHODES hotelli todella hyvalla sijainnilla, ollut joskus heille toissakin, vuosia sitten hullu omistaja, vaan silti OK. paikka. Heilla ilmeisesti toinenkin hotelli, lahella Paddington tube asemaa (maanalainen). Sekin OK sijainti.
jos teille on mahdollista, itse ainakin teen nain kun Lontooseen menen, otan metron tai bussin valitsemalleni alueelle, ja kiertelen sitten soittamassa B & B hotelleja, katsoen huoneetkin ja kysyn hinnan, sitten saa ainakin mita etsii.
Englannissa leuto ilmasto, ei voi Suomeen verrata, viileaa tietenkin, ehkapa jopa kylmaa silla onhan viela talvi menossa. Lampimat vaatteet ja takki, ja huivi mukaan siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475139- 783486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212128Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2821152