onko ketään muuta joka nauttii koulust??? tai siis emmäkään tykkää kaikist tunneist mut ku siel on frendei ja oppii kaikkee kivaa niinku kotsan juttuja... xP
vaikee selittää..
siis ottakaa kantaa voiko koulu olla aina hauskaa?? vai pitääkö kouluun mennä ihan pakolla???
koulu on hauskaa!!
19
907
Vastaukset
- wanda
koulu on iha jees ku siel on paljo ihmisii kuten poikii :) tunnitki on ok. menin just seiskalle nii oikein ootan koulupäivää et se alkais :) en mä aina tietenkää oo nii innokas menemään kouluun.. enkä myöskään ole nörtti/hikke..
- kuikke
Peruskoulu oli yhtä helvettii. Tai ne tunnit ainakin, lähes poikkeuksetta ja se sinne vaivautuminen, herääminen ja siellä oleminen. Eipä siellä tullu siis paljo oltuukaan.
Tunnilla sitte riehuttii minkä jaksettiin ja jos ei jaksettu ni nukuttii tai katteltiin ikkunasta tai piirrettiin pulpettiin tai pelattiin ristinollaa, minä ja mun kaverit.
Nytte alko amis ja en vaihtas pk:n vaikka maksettas. Siällä on kivaa ja saa tehrä töitä ja jutella uusien kavereiren kans ja perse ei niinkää vaa puuru penkillä.
Tässä mun mielipire koulunkäynnistä.
- Keskiarvo 5.4
PERSEESTÄ!
- Koululainen
PERSEESTÄ???
Kerro mulle vastaus tohon kysymykseen! - maijkki
..mielipide tuokin.. mut jos sä pitöisit koulusta vois ehkä toi sun keskiarvokin nousta...se taitaa olla tuolla pään sisällä tuo koulun vihaaminen...väitätkö ettei koulussa oo mitään kivaa???
- MiA
Nii mustaki koulu on kivaa kun mää menin vielä eriin kouluun (siis en tarkoita yläastetta)!! ja siellä on mukavia kavereita!! ;)
- päppis
koulu on tylsä paikka.oppitunnit on pitkiä ja tylsiä.liian pitkiä koulupäiviä
- ...
Kukaan ei pakota käymään koulussa, mutta jos haluat elää tyhjäntoimittajana niin jää vain tunneilta pois.
- kiusattu
niitä joita ei kiusata niin niillä on hauskaa
niitä keitä kiusataan ei todellakaan oo hauskaa!- DeNiGrAtE
Se on myös osaks sun oma vika jos sua kiusataan, hankit kavereita ni ei sua sillon kiusata, en tietenkään kannata kiusaamista. Ethän sä siis mopotusta tarkota?
- maijkki
joo no muakin kiusattiin koko ala-aste aikani..nyt oon 8..mut kun mä en välittäny siitä niin ja pidin hauskaa mun kavereiden kaa,niin mä unohdin sen kiusaamisen ja mä nautin koulusta... tiiän miltä tuntuu olla kiusattu..se ei oo mukava tunne...mut kun ei valitä siitä ja yrittää elää mukavasti!!!
dont worry, be happy!!! - nolo tyyppi
maijkki kirjoitti:
joo no muakin kiusattiin koko ala-aste aikani..nyt oon 8..mut kun mä en välittäny siitä niin ja pidin hauskaa mun kavereiden kaa,niin mä unohdin sen kiusaamisen ja mä nautin koulusta... tiiän miltä tuntuu olla kiusattu..se ei oo mukava tunne...mut kun ei valitä siitä ja yrittää elää mukavasti!!!
dont worry, be happy!!!mua kiusattiin 1-2 välinen aika. mä oon aika herkkä suuttumaan joten välillä häivyin koulus kesken kaiken. harmittaa. onneks ne oli yleensä vaan jotain kuviksia tai kässiä. Ja kerran sain tarpeekseni kiusaajasta ei haukku haavaa tee mut mulle se teki syvän viillon sydämeeni mä huusiin tosi lujaa MENKÄÄ
PASKAN-KASAAN!!!!!!!! varmaa koko koulu kuuli. hitsi oli eropassit lähellä. onneks reksi ymmärs mun herkän luonteeni. Sen jälkeen ei mua oo enää. paitsi kerran ku sama tyyppi yritti uuvestaa sillo mä tinttasin sitä niin lujaa ku jaksoin se rupes itkee. Se oli ehkä vika siirto mutta onneks se tyyppi jätti kertomatta. (pelästyksen takia) meen neloselle eikä mua oo kiusattu enää. eikä kukaa kyl pelkääkkä mua. saan sutkoht hyviä numeroja ja oon onnellinen. ps.omistan ainakin 50 pehmolelua
- Koululainen
Niin se vain on...Me opimme koulussa uusia asioita ja siellä on frendejä.Tai no ainakin mulla on.Niin ja koulu on vähän sellanen paikka että se ainakin mun mielestä ois pakko kätydä mutta eihän ihmistä voi pakottaa...Joten se on vähän kaksi piippuinen juttu!:)
Ajatelkaa jos te ette olisi käyneet koulua ette ehkä lukisi tätäkään juttua koska et välttämättä osaisi lukea ja kirjoittaa tai laskea tai tehä paljon muutakaan.Tässä mun mielipide.ONKO KUKAAN SAMAA MIELTÄ KANSSANI???- maantieteilijä
mieluummin koulussa käyn kun oon suota kuokkimassa pakkotyössä aro-siperiassa.
- maijkki
jotkut ei ees älyä miten paljon ne oppii koulussa...esim. jos katsoo elokuvia jotka on puhuttu englannis niin voi hyvin huomata et ymmärtää siitä aika paljon...siis ilman et lukee tekstei... tai kun kuuntelee radioo ja kuulu ulkomaist musaa niin usein ymmärtää siitä laulusta jotain...
- maijkki
maantieteilijä kirjoitti:
mieluummin koulussa käyn kun oon suota kuokkimassa pakkotyössä aro-siperiassa.
niin ajattelinkin...uskon et jos jonkun sellasen joka inhoo koulua erottais määräajaks niin se huomais et aika käy pitkäks!!! ja kun kaikki muut kaverit on koulussa. mulla ois ainakii tylsää...
- Raindrop
maijkki kirjoitti:
jotkut ei ees älyä miten paljon ne oppii koulussa...esim. jos katsoo elokuvia jotka on puhuttu englannis niin voi hyvin huomata et ymmärtää siitä aika paljon...siis ilman et lukee tekstei... tai kun kuuntelee radioo ja kuulu ulkomaist musaa niin usein ymmärtää siitä laulusta jotain...
Helvetin hauskaahan siellä on, kun omat luokkalaisetkin vaihtaa toiselle puolelle käytävää, kun siirtyy metriä lähemmäs.
Jopa yksi kaveri samalla luokalla, onneksi edes se, muuten en jaksaisi niitä idiootteja. Tosin ei meinaa nytkään jaksaa, jättäisivät edes rauhaan, eikä aukoisi päätään ja jatkuvasti esittäisi tunneilla. Ei hullukaan jaksa kuunnella niitä. - maijkki
Raindrop kirjoitti:
Helvetin hauskaahan siellä on, kun omat luokkalaisetkin vaihtaa toiselle puolelle käytävää, kun siirtyy metriä lähemmäs.
Jopa yksi kaveri samalla luokalla, onneksi edes se, muuten en jaksaisi niitä idiootteja. Tosin ei meinaa nytkään jaksaa, jättäisivät edes rauhaan, eikä aukoisi päätään ja jatkuvasti esittäisi tunneilla. Ei hullukaan jaksa kuunnella niitä.no mä oon hoppari ja useat saman koulun oppilaat ei tule mun kaa samaan pöytään istuu ja sit ei haluu olla esim. liikka tunnilla pari.mut mun omat luokkalaiset ja mun muut kunnon kaverit tietää sen et emmä oo mitenkään sen ihmeellisempi vaikka oon hoppari..tällänen tavis mä oon niinku muutkin... :)
- joku
koulu on täyttä paskaa. aamulla on vaikee päästä sängystä ylös... tunnit on kuivia ja väsyttää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",295182Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1202381- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171760"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551306Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1531060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa150725