olisiko tarvetta varamummolle turussa alkaisin mielelläni.
mummi
3
227
Vastaukset
- wilhelmiina65
Haloo Turku, asumme rauma- pori puolessa välissä. Tarvitsisimme ja mielellämme ottaisimme mukaamme elämäämme varamummon. Minulla ilmoitus varam. tai varavaarista satakunnan alueelta, muta turkukin sopii oikein mukavasti, vaikka kyllähän se vähän vaatii enemmän vaivaa..
Odotamme viestiäsi , voisimme tutustua. Päivi 0405432349- mummu51
hei kyllä matka on liian pitkä muuten alkaisin mielelläni varamummoksi.minulla oli pieni tyttö mutta muuttivat toiselle paikkakunnalle.olen vielä työelämässä että matkustamiseen menisi liiaksi aikaa voi harmi kun ette ole lähempänä.
- lähettäjä se sama
No tosiaan harmittelen minäkin asiaa. Ei voi mitään, toivottavasti löytyy sinunkaltaisesti lämmin ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830