En tiedä mitä tehdä.. odotan toista lasta rv 38 5, eka syntyi käynnistyksellä rv 38 0.
Mulla oli lääkäri neuvola rv 36 paikat hieman pehmenneet, kanavaa jäljellä 2cm. ei ole sen jälkeen tutkittu.
Viikon ajan joka ilta/yö tullut ihme kipuja/tosi kovaa särkyä alavatsaan/lantiolle/alaselkään( en osaa yhtään sanoa onko supistuksia) ei ole säännällisiä, mutta tulevat hieman aaltomaisesti, eli kipu ei ole koko aikaista vaan lakkaa aina välillä, näitä kipuja tulee aina 3-6 tuntia ja sitten loppuvat/nukahdan. siis alkaa melkein heti kun menen sänkyyn makaamaan.
Viikon ajan tullut aina aamuisin pissillä käydessä paperiin hieman verta/veriviiruja ja valkovuoto on sellaista hennon vaaleanpunaista, mutta sit päivällä ei enää tulee ollenkaan verta eikä mitään punertavaa.
Päivisin on niitä normaaleja liitoskipuja/jomotuksia ja vatsan kovettumisia jotka tuntuvat inhottavilta mutta eivät satu.
Neuvolan th ei osaa sanoa oireista mitään eikä laita minua enää lääkärille koska hänen mielestään turhaa käydä enää lääkärillä koska synnytys voi alkaa milloin tahansa, eli käyn vain nyt viikon välein neuvolan th:n luona kuuntelemas sydänäänet, mittamaassa verenpaineet ym omasta mielestäni turhaa.
Asutaan sen verran korvessa että synnytyssairaalaan matkaa 200km, en haluis turhaan mennä sinne kun en tiedä onko minulla synnytys alkanut/alkamassa.
Olen kuullut että kaikilla ei tule niitä kamalan kipeitä supistuksia.
Onko kenellekään ollut tälläisiä oireita ja miten tästä on mennyt eteenpäin tilanne.
synnyttämäänkö vaiko ei??
1
165
Vastaukset
- no ihan tavallista
No hyvänen aika. Kyllä sinä huomaat, milloin se synnytys on käynnissä. Supistuksia tulee silloin säännöllisesti ja ne voimistuvat koko ajan. Kivuttomat synnytykset ovat äärimmäisen harvinaisia ja kyllä se on todella harvinaista, että jäisi huomaamatta, että nyt se lapsi todella aikoo syntyä. Synnytyssupistukset ovat sellaisia, että ei niiden kesken nukahda. En minäkään ymmärrä, mitä sinä siellä lääkärillä tekisit? Lääkärihän vain toteaisi, että jaha, olet sen ja sen verran auki tms., ei hän osaa sitä synnytyksen ajankohtaa määrittää. Varsinkin toisen lapsen kohdalla odottaja voi olla jo pitkälle avautunut, ennen kuin synnytys todella käynnistyy. Ihan normaaleja pehmitteleviä ja avaavia suppareita nuo sinun aaltoilevat kipusi. Ne voivat tulla tunteja suht säännöllisinä ja sitten taas loppuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146