Olen 21 vuotias opiskelija tyttö. Etsin huonetta soluasunnosta tai sitten kämppiksiä joiden kanssa etsiä kiva, edullinen asunto helsingin seudulta. Ei niin väliä missä asunto on kunhan on hyvät kulkuyhteydet. Minulla ei ole lemmikkejä mutta ei haittaa vaikka muilla olisi. Arvostan että kämppä pidetään siistinä , mutta olen rento ja huomioin muut asukkaat.
[email protected] voi laittaa sähköpostia
kämppistä helsinkiin
Minttu1111
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575890
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465217Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323205- 552759
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232070
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131880On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151791