Niin, tiedättekö te juopot, mikä on nappolappo? Oletteko koskaan käyttäneet sitä?
Nappolappo
9
5197
Vastaukset
- ...
- 1hoitsu
Laitetaanko sen toinen pää perceeseen? Jos kyllä, niin tiedän sen ja olen käyttänyt sitä.
- Nuori lääkäri
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
- -----
Palstalla roikkuvat juoppoperverssit käyttävät vain kauhaa peräaukkoonsa.
Muusta juomisen lisäksi eivät tiedäkään. - Ota kahvasta kiinni
Jos se on se esine, mikä työnnetään peräsuoleen niin kyllä tiedän.
- Tipaton tavaksi
Nappolappo on Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjassa esitetty keksintö, jonka oli tehnyt entinen lääkäri, silloinen spurgu. Perusnappolappopakettiin kuului pari metriä muoviletkua ja ämpäri. Nappolapolla oli mahdollista imeä palamattomat viinat sammuneen kaverin vatsasta parempiin suihin.
"Sörkan Arska alkoi pitää selväsanaista luentoaan.
- Noshta khaveri khorokkeelle, phujota lhetku shen mageen ja imaishe. Phidä nappolapon toishta phäätä ämpärisshä ja vhenaa hetki.
Entinen lekuri alkoi selostaa Arskan jälkeen:
- Kato Nappolapon avulla saat imuroitua viinat sammuneen kaverin mahalaukusta!
Mä meinasin pyörtyä. Olin just juonut jonkun spurgun mahasta imuroitua viinaa. Tämä entinen lekuri jatkoi esitelmäänsä vetämällä pressun oudon möykyn päältä, jonka alta paljastui sammunut jätkä letku perseessä.
- Jos kaverin ruokatorvi on tukossa tai turpa on lyöty mäsäksi, kallisarvoiset viinakset voi imuroida talteen myös perseen kautta. Tähän tarvitaan 6 metriä muoviletkua ja fillarin pumppu, selvensi lääketieteen ex-ammattilainen."- antinappo
No voihan pökäle mitä juttua... yörgh...
Olin just juomassa kiljua senkin nuljake, nyt minulta meni juomahalu :-( - Donner
Lukeminen kannattaa aina - dorkat!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241