Olen ollut polttamatta 4 kuukautta eikä siinä ole mitään ongelmaa. Ongelmaksi on tullut herkkyys lihomiseen. Tuntuu kuin vesikin muuttuisi lihaksi. Pituuteni on 178 cm ja paino 86-87 kg. Olen pystynyt kuitenkin pitämään niin tiukkaa ruoan säännöstelyä, että paino on lisääntynyt vain 1-2 kg. Liikuntaa harrasta saman määrän kuin ennen, 4-5 km reipasta kävelyä päivässä. Ikää on 70 v. ja olen polttanut 40 v.
On kellään muulla lihomisherkkyyttä ja miten olette siitä selvinneet.
Lihominen
2
181
Vastaukset
- Tytär
Äitini lopetti tupakan 40v polttamisen jälkeen ja kyllähän muutama kilo on takaisin tullut. Kun näin sivusta olen hänen syömistään tarkkaillut, niin siellä täällä aterioissa on herkut lisääntyneet ja se on melkein huomaamatonta että ehkei hän itse sitä huomaakkaan. voisko olla sellaisesta ehkä edes vähäsen? Oli niin tai näin, niin kovasti hän juo nesteitä päivän mittaan, syö säännöllisesti, mutta vähärasvaisesti eikä santsaa. Musta hän on hyvän näköinen parilla ylimääräisellä kilollakin.
- karju
se nikotiini lisännyt olisiko se nyt ollu aineenvaihduntaa, joten olisko syy siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671