Verkostomarkkinoijan veroilmotus

Hyvin menee

Miten olette hoitaneet VM- myyntinne veroilmoituksen? Olen tähän asti tehnyt itse, mutta kun myynti on kasvanut niin isoksi, niin pitäisi varmaan siirtyä jonkin tilitoimiston asiakkaaksi? Olisko hyviä suosituksia täältä Keski-Uudenmaan alueelta? Toimistossa pitäisi olla joku, joka ymmärtää VM:n omat vaatimukset, mm kotivaraston kulut, toimituskulut ja bonukset ylälinjalle.

6

342

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hassuomo

Nyt kyllä paljastuit provoksi. -bonukset ylälinjalle, ei niitä kukaan itse maksa. Ei sillä etteikö verotusta kannattaisi hoitaa tilitoimiston kautta myös vm,ssä.

• Moi!

Menestyneet verkostoijat nyt yhteyttä tännepäin!

Tahdon tietää mikä on tämän hetken tilanne.

[email protected]

• aaaaaahhhhhhh

Bonukset ylälinjalle ???? Ha ha haa onko parempaa taas kuultu.

• menninkäinen- 22
    • p jaakko

just sun kaltaset ihmiset pilaa koko alan maineen, lopeta tuo paska

• meikä

ei voi olla todellista tuo sun kysymyksesi

varastokulut...onko sulla saippuaa/ravintolisiä sen verran että olet joutunut hankkimaan itsellesi fyysisen varaston , jos eet, niin ei kuluja

toimituskulut; jos joudut lähettämään tavaraa ympäri ämpärin ja ämpärin ympäri, nin posti antaa kuitit.,

bonukset ylälinjalle; nyt revit huummoria

hälvete här i ruotsinkielisessä soomesa me eij ole maksetu bunus mun uppline pärkkele, kun sen bonuksen maksun TEKEE FIRMA; SIIS SE YRITYS. oli se nyt abc, efg tai gnld

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1247
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      68
      876
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      803
    4. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      149
      667
    5. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      279
      635
    6. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      91
      619
    7. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      45
      612
    8. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      37
      561
    9. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      536
    10. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      520
    Aihe