Miten olette hoitaneet VM- myyntinne veroilmoituksen? Olen tähän asti tehnyt itse, mutta kun myynti on kasvanut niin isoksi, niin pitäisi varmaan siirtyä jonkin tilitoimiston asiakkaaksi? Olisko hyviä suosituksia täältä Keski-Uudenmaan alueelta? Toimistossa pitäisi olla joku, joka ymmärtää VM:n omat vaatimukset, mm kotivaraston kulut, toimituskulut ja bonukset ylälinjalle.
Verkostomarkkinoijan veroilmotus
6
259
Vastaukset
- hassuomo
Nyt kyllä paljastuit provoksi. -bonukset ylälinjalle, ei niitä kukaan itse maksa. Ei sillä etteikö verotusta kannattaisi hoitaa tilitoimiston kautta myös vm,ssä.
Moi!
Menestyneet verkostoijat nyt yhteyttä tännepäin!
Tahdon tietää mikä on tämän hetken tilanne.
[email protected]- aaaaaahhhhhhh
Bonukset ylälinjalle ???? Ha ha haa onko parempaa taas kuultu.
- menninkäinen- 22
Jos joku haluaa tsiigata yhden mahdollisen rahantekomahdollisuuden niin klikatkaa alla olevaa linkkiä.
http://www.reservedposition.com/?gravitationoflove - p jaakko
just sun kaltaset ihmiset pilaa koko alan maineen, lopeta tuo paska
- meikä
ei voi olla todellista tuo sun kysymyksesi
varastokulut...onko sulla saippuaa/ravintolisiä sen verran että olet joutunut hankkimaan itsellesi fyysisen varaston , jos eet, niin ei kuluja
toimituskulut; jos joudut lähettämään tavaraa ympäri ämpärin ja ämpärin ympäri, nin posti antaa kuitit.,
bonukset ylälinjalle; nyt revit huummoria
hälvete här i ruotsinkielisessä soomesa me eij ole maksetu bunus mun uppline pärkkele, kun sen bonuksen maksun TEKEE FIRMA; SIIS SE YRITYS. oli se nyt abc, efg tai gnld
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634956
- 734012
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2613672- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2922392Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081902